سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز؛

ماشین‌سازی برای شرافت و آبروی خود بازی می‌کند

1400/04/29 - 10:07 - کد خبر: 47722 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با رد این موضوع که تیم‌های دیگری برای این تیم تعیین تکلیف می‌کنند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم زیرا برای شرافت و آبروی خود وارد میدان می‌شویم.

به گزارش نصر، علیرضا اکبرپور روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پرسپولیس افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی از هر ۲ تیم ببینیم و با توجه به اینکه پرسپولیس تیم قدرتمندی است و اکنون در صدر جدول قرار دارد، ما برای بازی فردا با این تیم برنامه داریم و حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم.
سرمربی تیم سبزپوشان تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به استعداد و توانایی‌ بازیکنان تیمم، سعی می‌کنیم از سیستمی استفاده کنیم که بتوانیم از زمین با دست پر بیرون بیاییم.
وی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا اعلام کرد: در این مسابقه بازیکن محروم نداریم اما برخی نفرات از تیم جدا شده‌اند و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. 
وی ادامه داد: در بازی‌های قبلی هم مصدوم داشتیم، اما برای بازی فردا سعی می کنیم از تمام توان تیم استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره اینکه آیا مالکان جدید باشگاه ماشین‌سازی برای دیدار فردا پاداشی در نظر گرفته‌اند، عنوان کرد: مدیریت باشگاه پاداشی در نظر گرفته است.
وی با رد شایعاتی که از تیم‌های دیگر برای تیم ما پاداش در نظر گرفته شده است، گفت: چنین چیزی نیست و ماشین‌سازی به آن شرایط نرسیده است که تیم‌های دیگر بخواهند برای بازی ما پاداش در نظر بگیرند و برای ما تعیین تکلیف کنند.
اکبرپور با اشاره به اینکه تیم ما در بازی با سپاهان با تمام وجود بازی کرد و پرسپولیسی‌ها منتظر بودند از این بازی نتیجه بگیریم تا قهرمانی پرسپولیس تا حدی مسجل‌ شود، گفت: اکنون هم تیم‌های دیگر دوست دارند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم تا خودشان قهرمان شوند در حالی که این تیم‌ها هیچ فرقی برای ما ندارند و ما برای شرافت و آبروی فوتبال تبریز سعی می‌کنیم بهترین بازی‌ را انجام بدهیم.
وی اظهار کرد: برای ما اسم تیم‌ فرقی ندارد و مقابل پرسپولیس یا تیم‌های دیگر با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در دیدارهای باقیمانده از آبرو و حیثیت خود دفاع کنیم و نشان دهیم جایگاه ماشین‌سازی قعر جدول نیست و به دلایلی در این جایگاه قرار گرفته است.
دیدار تیم های ماشین سازی و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال فردا سه شنبه از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
ماشین‌سازی برای شرافت و آبروی خود بازی می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار