اخبار کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا /

داوطلب جاسازی تراشه زیر پوستی در کنگره موبایل بارسلون

1397/12/19 - 16:30 - کد خبر: 477 نسخه چاپی

نصر: در روز اول کنگره موبایل بارسلون یک نفر به صورت داوطلبانه تراشه‌ای را زیر پوستی کنترل گوشی هوسمند را در دست خود جاسازی کرد و فردی دیگری که قبلا این کار را انجام داده بود، به حاضرین نشان داد که چطور می‌توان با استفاده از این تراشه در زیر پوست و تلفن همراه خود شخص، پرداخت مورد نظر را انجام داد.

به گزارش سرویس فناوری نصر ،در کنگره موبایل بارسلون فردی به نام «پاو» که قبلا این تراشه را در بدن خودش جاسازی کرده بود، با قرار دادن تلفن هوشمند خود در برابر سطحی از پوستش که تراشه زیر آن جاسازی شده بود، پرداختی را انجام داد.

به گفته آنا پویگوریل، مدیر سرویس‌های مالی سابادل چنین اتفاقی می‌تواند آینده صنعت پرداخت را رقم بزند.

ادگار پونز،داوطلبی که تصمیم گرفت تراشه شناسایی فرکانس رادیویی را جاسازی کند،گفت: این تراشه حاوی اطلاعات لازم برای باز کردن درب خانه من است و این کار برای من کار فوق‌العاده و بسیار مفیدی است چراکه حالا من یک خانه اتوماتیک دارم. در ضمن به راحتی و تنها با یک برش و فشار می‌توان تراشه را در آورد.

الکس رودریگز ویتلو، فیزیکدان، مهندس و پژوهشگر در شرکت آلفا در اسپانیا می‌گوید:  سایز این تراشه به اندازه یک یا دو دانه شن است و با موادی ساخته شده که با بدن انسان سازگار است و به همین دلیل در گذر زمان آسیبی به بدن ما نمی‌رساند.

انتهای پیام/

داوطلب جاسازی تراشه زیر پوستی در کنگره موبایل بارسلون نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار