خبر/

امام جمعه زنجان: بالا بردن مطالبات مردم تهدیدی برای دولت آینده است

1400/04/28 - 13:49 - کد خبر: 47693 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: یکی از خطراتی که الان دولت آینده را تهدید می‌کند این است که مدام مطالبات مردم را بالا ببریم و آوار خواسته ها را بر سر دولت جدید که تشکیل نشده، بریزیم.

به گزارش نصر، حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان با بیان اینکه همه آنانی که زیر چتر انقلاب هستند، همه خدمت کردند، افزود: باید به دولت جدید فرصت بدهیم، البته در جای خود تذکرات را می دهیم.
وی ادامه داد: از همه کسانی که در انتخابات وارد میدان شدند و زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم، خوشبختانه نتیجه خوبی هم گرفته شد، منتهی این قدم اول است، قدم بعدی حفظ این دستاورد، زحمات و تلاش ها است.
حجت الاسلام خاتمی گفت: خدا را شکر می کنیم فردی که از چهار سال قبل دنبالش بودیم و شایسته این جایگاه با کارنامه درخشان خدمت است، انتخاب شد.
وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات عظیم بود، اظهار داشت: ممکن است برخی بگویند یک روز ۹۸ درصد جمعیت در رأی گیری مشارکت کردند، حالا برای بالای ۵۰ درصد، مشارکت عظیم می‌گویید، در جواب می گوییم بله، روال کار این است، در دنیا هم همینطور است، آنهایی که ۲۵۰ سال است تجربه دموکراسی دارند و این تجربه موفقی که آنها دارند و ما هنوز به آن نرسیدیم، وجود انتخابات حزبی و تشکیلاتی است.
سهم خواهی آفت عمل خوب است
امام جمعه زنجان گفت: یکی از آفت‌هایی که برای انجام عمل خوب و تلاش در انتخابات وجود دارد، سهم خواهی است.
حجت الاسلام خاتمی افزود: یکی از توطئه های دشمنان این است که ما به مسائل کوچک مشغول شویم تا دشمن کار خودش را بکند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: نگهداری انقلاب از ایجاد آن مهمتر و با اهمیت‌تر است.
انتهای پیام/
امام جمعه زنجان: بالا بردن مطالبات مردم تهدیدی برای دولت آینده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار