مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار مغان؛

تردد مسافران با اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار از سر گرفته شد

1400/04/27 - 11:11 - کد خبر: 47609 نسخه چاپی

نصر: مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار مغان گفت: اولین ورود و خروج اتوبوس حامل مسافران آذری از پایانه مرزی بیله‌سوار به مقصد نخجوان و باکو با انجام تست‌های کرونا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد.

به گزارش نصر، لطف‌الله بابایی صبح روز یکشنبه در گفت گویی اظهارکرد: ۲ دستگاه اتوبوس ایرانی و آذری با تعداد ۲۱ مسافر ترانزیتی جهت حمل مسافر به نخجوان وارد پایانه مرزی بیله‌سوار و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس ایرانی و آذری با تعداد ۶۰ مسافر از نخجوان به طرف باکو صبح امروز از پایانه مرزی بیله‌سوار  خارج شدند.
وی افزود: در درب مرزی ورودی اکیپ شبکه بهداشت و درمان بیله سوار ضمن تست کرونا با رعایت سایر مقررات بهداشتی حضور یافته و اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهند
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار بیان کرد: خروج مسافر با اتوبوس از پایانه مسافربری مرز بیله‌سوار با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته متوقف شده بود.
تردد زمینی بین باکو و جمهوری خودمختار نخجوان از طریق مسیر ایران و با ورود اتوبوس و کامیون‌های جمهوری آذربایجان از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان صورت می‌گیرد.
 بیله‌سوار در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد، تنها گمرک و پایانه مرزی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.
انتهای پیام/
 
تردد مسافران با اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار از سر گرفته شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار