خبر/

مچ‌ اندازان آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری ۱۲ مدال کسب کردند

1400/04/27 - 09:27 - کد خبر: 47589 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی از کسب ۱۲ مدال رنگین توسط نمایندگان مچ‌انداز استان در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش نصر، علی نیک رزم یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور از بیست و یکم تا بیست و پنجم تیر ماه جاری به میزبانی استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد که تیم اعزامی استان در این رقابت ها، موفق به کسب پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز شد.
وی عنوان کرد: در مسابقات مچ اندازی کشوری در سنندج در رده سنی امیدها  و در وزن ۹۰+ کیلوگرم راست دست، حامد کریمی مدال نقره و در رده سنی جوانان ۶۰ کیلو،  علی داداشپور در راست دست، مدال طلا و در چپ دست، مدال نقره کسب کرد.
وی اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات نیز اکبر حبیب اله زاده در چپ و راست دست ۶۰ کیلو ۲ مدال طلا به دست آورد،  حسین حبیب اله زاده در چپ و راست دست ۶۵ کیلو، ۲ مدال برنز بر گردن آویخت و بابک فرج اللهی در ۸۰ کیلو راست دست، مدال طلا را از آن خود کرد.
رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: در این مسابقات همچنین احمد خراسانی در ۱۰۰ کیلو راست دست مدال برنز و در چپ دست مدال طلا کسب کرد و محمد هاشمی در مسابقه چپ دست، موفق به کسب مدال نقره شد؛ همچنین در رده سنی پیشکسوتان نیز احمد آفاق در ۱۰۰ کیلو چپ دست، مدال نقره به دست آورد.
رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها، محمدرضا محمدزاده سرپرست تیم، امیر مسکوئی مربی تیم و ابوالفضل صدقی، محمدرضا محمدزاده و امیرمسکوئی به عنوان داوران تیم در این رقابت ها حضور داشتند.
انتهای پیام/
مچ‌ اندازان آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری ۱۲ مدال کسب کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار