مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه آژانس نصر:

آذربایجان شرقی، در حوزه رسانه جز استان های برتر کشور است/مهمترین ویژگی «نصر» مستقل بودن آن است

1398/08/02 - 12:50 - کد خبر: 4758 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی، نصر را رسانه ای مستقل خواند و گفت: مهمترین ویژگی «نصر» مستقل بودن آن است.

به گزارش نصر، چهارمین روز از دهمین  نمایشگاه مطبوعات و پایگاه های خبری تحلیلی آذربایجان شرقی در حالی سپری می شود که «مرتضی صفری» مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر ، گفت: یکی از بزرگترین ویژگی های مثبت تنوع رسانه های نوین این است که مشکلات را در حوزه های مختلف شفاف سازی می کنند و دیگر چیزی پشت پرده نمی ماند.

وی افزود: رسانه ها تلاش دارند نظرات و انتقادات شهروندان به مسئولان منتقل کنند، از این رو نگاه مسئولان نیز باید به رسانه تغییر کنند، نقد پذیر باشند و فعالان این حوزه را کمک حال خود ببینند.

وی ادامه داد: رسانه ها به هویت دینی و انقلابی ارزش والایی قائل هستند و این شایان تقدیر است، رسانه ها سعی در نقش آفرینی و جلب اعتماد مردم دارند و توجه به امر بسیار مغتنم است.

مدیر کل صدا و سیمای استان اضافه کرد: خوشبختانه آذربایجان شرقی به لحاظ فعالیت های رسانه ای و حضور رسانه های خبره، جز استان های برتر است و مسئولان استانی باید قدر این موضوع را بدانند و ارتباط خود را با رسانه های بیشتر کنند.

وی فعالیت رسانه های استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: رسانه ها نقد منصفانه دارند و در انتقال مطالب بسیار شفاف عمل می کنند و لکنت زبان ندارد.

وی با بیان اینکه فضای رسانه ای استان قابل احترام و افتخار است ، گفت: جامعه رسانه ای استان روی منافع ملی و کشور حساس هستند و خود را فدای برخی منافع نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه انتشار اخبار با سرعت بالا در فضای مجازی توسط رسانه های نوین ،دارای نکات مثبت و منفی بسیاری است، بیان کرد: انتشار اخبار با بار مثبت، اطلاع رسانی سریع و شفاف سازی توسط رسانه های حاضر در فضای مجازی اتفاق خوبی است اما، نظرسنجی ها نشان داده است که ۷۵ درصد مردم معتقدند، در انتشار اخبار جدی و مهم بهترین منبع صدا و سیما است چراکه برخی رسانه ها با انتشار اخبار زرد در زمان وقوع اتفاقات جدی افکار عمومی را مخدوش می کنند&undefined;.

وی ادامه داد: البته رسانه هایی که دارای هویت و شناسنامه اند، از این موضوع مستثنی هستند و کاملا قابل اعتمادند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه با دو عنصر مخاطب و اعتماد آنها زنده است ، گفت: نصر این ویژگی را دارد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی&undefined; نصر، مستقل بودن آن است و به خوبی توانسته است اعتماد مردم را جلب کند.

انتهای پیام/

آذربایجان شرقی، در حوزه رسانه جز استان های برتر کشور است/مهمترین ویژگی «نصر» مستقل بودن آن است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار