خبر/

گردنه‌های زنجان پوشیده از مه است

1398/08/02 - 12:14 - کد خبر: 4754 نسخه چاپی

نصر: جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: گردنه‌های ارتباطی این استان و همچنین قسمتی از آزادراه زنجان - قزوین (کیلومتر ۳۵ به بعد) از سه‌شنبه شب، مه‌آلود است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی امروز در گفت و گویی افزود: لازم است رانندگان به خاطر کاهش دید افقی با دقت بیشتری رانندگی کنند تا حوادث رانندگی تلخ و ناگوار پیش نیاید. 

وی از رانندگان خواست در موقعی که مسیرهای ارتباطی با مه&undefined;آلودگی مواجه است به حتم چراغ&undefined;های مه شکن را روشن و در صورت وجود مه شدید در مکانی ایمن توقف کنند و پس از مساعد شدن وضعیت جوی حاکم، ادامه مسیر دهند.     

عظیمی تاکید کرد: رانندگان عبوری از این مسیرها، فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد سوانح جاده&undefined;ای نباشیم.

کارشناس اداره&undefined;کل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز یکشنبه ۲۸ مهر با نفوذ سیستم سامانه بارشی به منطقه، بارش باران زنجان را فرا گرفته است و از جمعه شب سوم آبان ماه تا شامگاه شنبه، فعالیت سامانه بیشتر شده و بارش&undefined; باران قابل ملاحظه خواهد بود و دما نیز کمی سردتر خواهد شد.

حسین سلطانی با بیان اینکه یکشنبه و دوشنبه نیز بارش&undefined;ها با شدت کمتری تداوم خواهد یافت و امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل&undefined;ها وجود دارد از عموم مردم خواست در روزهای بارانی از نشستن در جوار رودخانه&undefined;ها و مسیل&undefined;ها به جد خودداری کنند و برای در امان ماندن از حوادث ناشی از رعد و برق، به ارتفاعات نروند.

انتهای پیام/

گردنه‌های زنجان پوشیده از مه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار