رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری آزمون جامع دکتری در تبریز/ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

1400/04/24 - 16:06 - کد خبر: 47495 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون جامع دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش نصر، عزیز جوانپور در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: این آزمون هفته آینده برای حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان مقطع دکتری برگزار می شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار نصر در خصوص احتمال لغو این آزمون به دلیل شرایط کرونایی گفت: در حال حاضر شرایط کرونایی برای تبریز نارنجی است و بر اساس پروتکل ها آموزش تعطیل ولی برگزاری آزمون با رعایت پروتکل ها ایرادی ندارد.
وی به دانشجویان شرکت کننده در این آزمون اطمینان داد با توجه به تعداد محدود شرکت کنندگان و فضای تخصیصی هیچ مشکلی پیش نیاید.
انتهای پیام/
برگزاری آزمون جامع دکتری در تبریز/ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  فلاحی   3 سالها پیش  

رحم کنید به جون جوون‌های این مرز و بوم رحم کنید.به خدا ما انسانیم مثل شما.من امروز شنیدم دوستم تو بیمارستان بستری هست به دلیل کروناحالا هرچی تعداد کم هم تو یک سالن بزرگ باشیم میزان ابتلا و اضطراب خودتون بگید چقدر بالاست. ما دانشجویان خواسته غیر منطقی نداریم .کمی مسئولیت خودتونو در قبال سلامتی انسان‌ها درک کنید.

  فاطمه   3 سالها پیش  

آیا بهتر نبود بجای تاکید بر جابجایی دانشجویان دکتری در این شرایط وضعیت نارنجی(پرخطر) در تبریز،شما نیز، مانند دانشگاه‌های دولتی و معتبر کشور مثل امیر کبیر و.... به راه حلهای بهتری که حفظ امنیت جانی دانشجویان و خانواده هایشان را در بر داشته باشد فکر کنید؟ مگر نه اینکه ما دانشجویان دانشگاه آزاد بجای تحمیل هزینه بر دولت، برعکس بخشی از هزینه های دولت را با پرداخت هزینه هایمان به دوش می کشیم، آیا نباید رفاه و امنیت ما حداقل اگر بیشتر نیست، کمتر از دانشجویان دولتی نباشد؟؟؟؟؟ با آرزوی اندیشه

  طیبه ثانی   3 سالها پیش  

ما خواهان تعویق سراسری هستیم و بس.پروتکلی رعایت نمیشه...
پژوهشیار