خبر/

آخرین تلاش‌های روحانی برای سرپوش نهادن بر ناکامی‌های دولت!/ سخنان روحانی پایه و اساس ندارد

1400/04/24 - 10:41 - کد خبر: 47463 نسخه چاپی

نصر: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، اظهارات رئیس جمهور را در جلسه امروز هیات دولت، آخرین تلاش‌های وی برای سرپوش نهادن بر ناکامی‌های دولت خواند و گفت: مناسب نیست که این شیوه در حکمرانی اتفاق افتد!

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: معلوم است دولت حرف دیگری برای گزارش عملکرد نداشته و صحبت‌هایی مطرح می‌کند که هیچ‌گونه پایه و اساس قانونی ندارد.
وی تاکید کرد: بر خلاف ادعاهای رئیس جمهور، قانون جدیدی که مجلس یازدهم آذرماه در قالب اقدامات راهبردی برای مقابله با تحریم‌ها تصویب کرد، باعث شد طرف‌های مقابل مجددا پای میز مذاکره آیند و قبل از آن همانطور که همگان شاهد بودند، جواب سلام دولت ایران را هم نمی‌دادند!
فرهنگی ادامه داد: در مورد بحث برجام تکلیف ما روشن است؛ یا باید طرف مقابل عملا بازگشته و به تعهدات خود از قبیل اوراق تحریم‌ها و سایر امتیازاتی که در برجام قبول کرده بودند، عمل کند یا اینکه وضع فعلی را ادامه دهد. راه سومی وجود ندارد که ما دوباره تسلیم شویم و کوچک‌ترین واکنش مثبت و مساعدی از طرف مقابل نبینیم؛ در هیچ کجای دنیا به چنین رویه‌ای صحه نمی‌گذارند.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، اذعان داشت: به نظر بنده دولت جدید هم بر همان مواضع قبلی نظام نسبت به مسائلی مثل برجام و ادامه مذاکرات باقی خواهد ماند و در این راستا اتفاق جدید نیفتاده و جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مطالبات بحق خود را از دولت‌های غربی خواستار است.
انتهای پیام/
آخرین تلاش‌های روحانی برای سرپوش نهادن بر ناکامی‌های دولت!/ سخنان روحانی پایه و اساس ندارد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار