منتخب اول ششمین دوره شورای شهر تبریز:

کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز می‌شوم

1400/04/23 - 14:03 - کد خبر: 47437 نسخه چاپی

نصر: منتخب اول ششمین دوره شورای شهر تبریز با بیان اینکه اعتقادی به لابی گری برای ریاست شورای شهر ندارم، گفت: کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز می‌شوم.

به گزارش نصر، حکیمه غفوری با حضور در دفتر خبرگزاری مهر سرپرستی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران مهر اظهار داشت: اولویت‌ها و نیازهای اساسی مردم در مدیریت شهری فراموش شده است.
غفوری ادامه داد: اگر تفکر جهادی در مدیریت شهری حاکم بشود با توجه به نیازهای اساسی مردم در مدیریت شهری شاهد کارآیی و کارآمدی در این عرصه خواهیم بود.
وی افزود: اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه در مدیریت شهری زمانی افزایش پیدا می‌کند که مردم تأثیرات مدیریت‌ها را در زندگی خود به صورت ملموس احساس کنند.
غفوری گفت: دغدغه اصلی مدیریت شهری باید فارغ از تمامی مسائل حل مشکلات مردم در حداقل زمان باید باشد.
غفوری بیان کرد: اگر توجه به نیازها و اولویت‌های مردم به عنوان دغدغه برای اعضای شورا و مدیران مطرح نباشد با توجه به سرعت زمان و حجم مشکلات فرصت خدمت گذاری به مردم به سرعت از دست خواهد رفت.
وی ادامه داد: من برای ریاست شورا کاندیدا خواهم شد اما به هر بهایی رفتار نخواهم کرد تا برای آنها خوشایند باشد بلکه با روش خودم پیش خواهم رفت.
غفوری افزود: مردم با رأی خود نشان داده‌اند که من می‌توانم مفید باشم و به همین دلیل در پست ریاست نیز می‌توانم مثمر ثمر باشم و به هیچ عنوان اعتقاد به لابی گری در این راستا ندارم.
وی بیان کرد: من به دنبال ایجاد تحول ریشه‌ای هستم و معتقدم که تغییرات باید از ریشه ایجاد شود.
غفوری افزود: با یک روال عادی پیش خواهم رفت تا به مردم نیز نشان دهیم که روال عادی همواره مورد پسند آنها است.
عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در دوره ششم گفت: در مورد شاخص‌های شهرداری تاکنون صحبت شده اما به یک فرد خاصی تمرکز نکرده‌ایم و در نظر داریم تا با یک فراخوان، افراد مطابق با شاخصه‌های شهرداری کاندیدا شوند تا از میان آنها فردی را انتخاب کنیم.
غفوری افزود: حرف و حدیث و مطرح کردن اسامی به عنوان شهردار جدید کلانشهر تبریز از سوی افراد، بازار گرمی است و با این روش به دنبال مطرح کردن خود هستند.
وی گفت: اگر شهردار جدید کلانشهر جدید، فردی دارای برنامه، قدرتمند و تأثیرگذار باشد از بار مسئولیت شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز کاسته خواهد شد.
انتهای پیام/
 کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز می‌شوم خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار