خبر/

ورزشکار مرندی رکورد جدیدی را در گینس ثبت کرد

1400/04/23 - 11:34 - کد خبر: 47422 نسخه چاپی

نصر: عقیل قارداش زاده ورزشکار مرندی با انجام بیشترین حرکات "اسکات تراست" با وزنه چهل پوندی، رکورد جهانی جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش نصر، رکورد بیشترین حرکت اسکات تراست با وزنه چهل پوندی در یک دقیقه، با ۲۲ حرکت در اختیار ورزشکار آمریکایی بود، که پس از حدود هفت سال توسط عقیل قارداش زاده با ۲۹ حرکت با تحمل وزنه ۴۰پوندی در مدت زمان یک دقیقه، شکسته و به نام ایران ثبت شد.
ثبت این رکورد طی مراسمی با حضور نماینده ثبت رکوردهای گینس در ایران و نیز مسوولان شهرستان و استان با حمایت یکی از کارخانه های آرد شهرستان مرند انجام شد.
قارداش زاده، دان ۴ سبک «توآ» در رشته رزمی کونگ فو،  مربی و داور رسمی فدراسیون کونگ فو و رییس هیات کونگ فوی شهرستان مرند است که قبل از این چند رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است.
وی رکورد بیشترین ضربات زانو با وزنه پنج کیلوگرمی بر روی هر پا به میت رزمی به ارتفاع ۱۴۰ سانتی متر با ۹۲ حرکت، رکورد جهانی شنای تک انگشتی (شنا رفتن روی بند انگشت شصت)، ثبت رکورد جهانی مشت زنی در دمای ۸۵ تا ۹۰ درجه، ۳۴۰۰ حرکت مشت در ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه، رکورد تحمل ۱۰۵ درجه حرارت گرما به مدت ۲۰ دقیقه و ۴۵ ثانیه، ثبت و شکست رکورد شنای سوئدی بدون وزنه و رکورد شنای سوئدی با وزنه ۴۰ پوندی بر روی یک پا را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/
ورزشکار مرندی رکورد جدیدی را در گینس ثبت کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار