رئیس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

حضور دو شمشیرباز ارومیه‌ای در مسابقات امیدهای آسیا

1398/08/02 - 10:38 - کد خبر: 4741 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: هادی رضوی‌نیا و محمد برزگر، دو ملی‌پوش ارومیه‌ای هم اکنون به همراه تیم ملی ایران در مسابقات امیدهای زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی تایلند حضور دارند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، آیدین رحمانی دیروز در گفت و گویی افزود: رضوی”نیا در اسلحه فلوره و برزگر در اسلحه اپه این مسابقات با حریفان خود رقابت می کنند.

وی بیان کرد: این دو ملی”پوش جوان از دو سال قبل در اردوهای متعدد تیم ملی حضور داشتند و از آمادگی خوبی برای رقابت با حریفان آسیایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی شمشیربازی ایران با ترکیب کامل در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان زیر ۲۳ سال آسیا شرکت دارند، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون این تیم با ترکیب محمد رضایی”طادی، سپهر زاهدی، احمد رضاکنعانی و محمد برزگر در اسلحه اپه به مربی”گری علی یعقوبیان،  نیما زاهدی، امیرحسین شاکر،شهریار گلزارفر و محمدرضا شهمیری در اسلحه سابر و هادی رضوی”نیا، علی امین و ماهان میرزایی در اسلحه فلوره به مربی”گری محمد میرمحمدی عازم این مسابقات شدند و احمد یعقوبی به عنوان مربی بدنساز در این تیم ایفای نقش می”کند.

این رقابت”ها از صبح دیروز با برگزاری رقابت های فلوره انفرادی پسران آغاز شده و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. 

هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات”های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در استان آغاز کرده است.

انتهای پیام/

حضور دو شمشیرباز ارومیه‌ای در مسابقات امیدهای آسیا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار