نخستین دیدار دوستانه و تدارکاتی؛

تساوی دیدار دوستانه تیم والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل

1398/08/02 - 10:29 - کد خبر: 4738 نسخه چاپی

نصر: نخستین دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل با توافق سرمربیان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این دیدار شامگاه دیشب در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه و با حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست”های اول و دوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید و ست”های سوم و چهارم را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ به حریف آملی خود واگذار کرد.

ست پنجم این دیدار با توافق سرمربیان دو تیم برگزار نشد و بازی دوم دو تیم از ساعت ۱۶ فردا پنج”شنبه در همین سالن به انجام می”رسد.

در ترکیب اولیه تیم والیبال شهرداری ارومیه حیدرشاهی، شهرام محمودی، سعید مصطفی”وند، امیرحسین توخته، جواد کریمی، حمزه زرینی و محمدرضا حضرت”پور حضور داشتند.

برای تیم کاله آمل نیز عادل غلامی، امیرمحمد فلاحت”خواه، مهران فیض، وحید والی، ادریس دانشفر و رافع طبری با هدایت بهروز عطایی به میدان آمدند.

نتیجه برد و باخت در این دیدارها اهمیت ندارد و هدف کادرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه از انجام این دو مسابقه شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت تیم است.

هم”اکنون تمرین آماده”سازی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در سالن غدیر ۶ هزار نفری ارومیه به سالن سه هزار نفری شهیدان آهن”دوست تغییر یافته است و تا پایان مسابقات انتخابی قهرمانی فوتسال مردان آسیا در همین سالن ادامه دارد.

با افزوده شدن محمدرضا حضرت”پور و علی شفیعی دو بازیکن ملی”پوش به ترکیب تیم شهرداری ارومیه تمرین”های این تیم شکل بهتری به خود گرفته است ضمن اینکه باید منتظر بهبودی کامل فرهاد قائمی دیگر ملی”پوش این تیم برای پیوستن به تمرین”ها بود.

زمان دقیق پیوستن قائمی به تمرین تیم مشخص نیست و با صلاح”دید پزشک تا بهبودی کامل این بازیکن به وی استراحت داده شده است.

دو هفته گذشته نیز امیرحسین توخته سرعتی”زن ملی”پوش این تیم با رهایی از مصدومیتی که در مسابقات جهانی نوجوانان گریبان”گیر آن شده بود، تمرین”های توپی خود را به همراه سایر هم”تیمی”های خود آغاز کرد.

امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی امید می”رود تیم آماده”ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی”های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

انتهای پیام/

تساوی دیدار دوستانه تیم والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار