شهردار تبریز:

خانواده پایه و اساس هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهد

1400/04/21 - 22:06 - کد خبر: 47329 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: خانواده پایه و اساس هر جامعه‌ را تشکیل می‌دهد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر همزمان با روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) در مراسمی ضمن تقدیر از شش زوج همکار شهرداری تبریز که در آغاز زندگی‌شان ۱۴سکه را به عنوان مهریه در نظر گرفته‌اند، اظهار کرد: ائمه اطهار (ع) همواره باید برای ما الگو باشند و در بحث ازدواج نیز ائمه (ع) برای ما راهکارهایی برای بهتر زیستن دارند. 
وی افزود: این اقدام همکاران شهرداری که با ۱۴ سکه به عنوان مهریه زندگی خود را آغاز کرده‌اند، در مجموعه شهرداری تبریز خیلی اثربخش است و به همه جوانان نشان می‌دهد که ازدواج آسان و به دور از تجملات در اوایل زندگی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 
وی گفت: دشمنان برای رسوخ در خانواده‌ها و متزلزل کردن بنیان خانواده‌ها بودجه‌های کلانی در نظر گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال‌های مختلف به دنبال تزلزل در نهاد خانواده هستند، از این رو رواج فرهنگ ساده زیستی یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه ما است. 
شهین باهر اضافه کرد: تربیت خانوادگی نقش تعیین کننده در زندگی دارد و رفتارهای مثبت را به جامعه تزریق می‌کند. 
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه از محمدرضا صادق فام (منطقه سه)، حسین پیری ( منطقه چهار)، سعید فیروزی (منطقه چهار)، احد صادقی (منطقه هشت)، محمدرضا چرندابی (منطقه هشت) و رسول طهماسبی (منطقه هشت) به همراه همسران شان تقدیر شدند.
انتهای پیام/
خانواده پایه و اساس هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار