خبر/

رکابزن تبریزی در مسابقات ترکیه خوش درخشید

1400/04/21 - 12:52 - کد خبر: 47300 نسخه چاپی

نصر: «سعید صفرزاده»، تنها رکابزن المپیکی کشورمان، در تور بین‌المللی ترکیه، عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت و در رده چهارم جا گرفت.

به گزارش نصر، صفرزاده، دوچرخه‌سوار ملی پوش کشورمان که برای برپایی اردوی تدارکاتی و حضور در ۲ مسابقه گرند پری به ترکیه سفر کرده بود، در تور یک روزه این کشور به مسافت ۱۰ کیلومتر، در رده چهارم قرار گرفت.
در این مسابقه، رکابزن اوکراینی اول شد و سه دوچرخه‌سوار دیگر کشورمان به ترتیب در رده‌های سی و ششم، چهل و یکم و چهل و هفتم قرار گرفتند.
سعید صفرزاده، دوچرخه‌سوار تبریزی، تنها نماینده ایران در المپیک توکیو بوده و روزهای دوم و ششم مرداد در این رویداد بزرگ رکاب خواهد زد.
تبریز از زمان های دور تاکنون از جمله قطب های اصلی ورزش دوچرخه سواری کشور محسوب می شود که رکابزنان بنامی در سطح آسیا از قبیل قادر میزبانی، احد کاظمی و ... را برای این ورزش ترتیب و تقدیم کرده است.  
تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که چند سال قبل و به دلیل بی توجهی مسوولان امر و کم توجهی مجتمع پتروشیمی تبریز به مسوولیت های فرهنگی و اجتماعی خود منحل شد، برای سالیان دراز، پیشتاز بی رقیب دوچرخه سواری آسیا بود و در مسابقات مختلف قاره کهن برای ایران افتخارآفرینی می کرد.
انتهای پیام/
رکابزن تبریزی در مسابقات ترکیه خوش درخشید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار