مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد:

حمایت تسهیلاتی از خریداران محصولات رخش خودرو دیزل

1400/04/21 - 11:40 - کد خبر: 47288 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و در راستای حمایت از تولیدات داخلی تفاهم نامه داخلی با شرکت رخش خودرو دیزل منعقد شده است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ " ناصر اسدی " در حاشیه بازدید از کارخانه رخش خودرو دیزل تولید کننده انواع کشنده های سنگین اظهار داشت: با توجه به نقش حمل و نقل بار و تاثیر آن بر اقتصاد کشور بر اساس سیاست های کاری اتخاذ شده از سوی مقام عالی بانک ؛ تفاهم نامه های همکاری با شرکت های تولید کننده خودروهای سنگین در استان منعقد می شود.

وی انعقاد تفاهم نامه با رخش خودرو دیزل را نیز در این راستا خواند و اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه مشتریان محصولات این شرکت از بانک توسعه تعاون تسهیلات بانکی با شرایط ویژه دریافت می کنند.
این گزارش می افزاید، " داود محمد قاسمی " مدیر عامل رخش خودرو دیزل نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های این شرکت گفت: رخش خودرو دیزل که از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است اخیرا با خریداری توسط "هلدینگ دریک" حیاتی دوباره یافته و به چرخه تولید بازگشته است.
وی ادامه داد: هم اکنون بالغ بر 80 نفر در این کارخانه به صورت مستقیم فعالیت دارند و انواع خودروهای کشنده سنگین کاماز با تکنولوژی مرسدس بنز آلمان تولید و روانه جاده های کشور می شود.
به گفته وی از لحاظ مساحت مجموعه رخش خودرو دیزل دومین کارخانه بزرگ مستقر در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز به شمار می رود.
انتهای پیام/
حمایت تسهیلاتی از خریداران محصولات رخش خودرو دیزل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار