امام جمعه تبریز:

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منطقه ای چارچوبی برای حرکت اقتصاد کشور است

1400/04/20 - 17:09 - کد خبر: 47251 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هر گونه پیشرفت بدون توجه به آینده نگری باطل است و معنی و مفهوم ندارد، اظهار داشت: الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت منطقه ای چارچوبی برای تعیین مسیر حرکت اقتصاد کشور است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در آئین اختتامیه دوره استانی گوی و میدان با بیان اینکه کار تیمی، وفاداری، نوآوری، انعطاف پذیری و کارآیی را به ارمغان می آورد، لازمه پیشرفت در امور را تن دادن به کارهای تیمی و جمعی دانست.
وی توانمندسازی را به عنوان یکی از رویکردهای توسعه در چند دهه اخیر برشمرد و اضافه کرد: این امر زمینه ساز تحولات مثبت و فراوانی در اجرای فعالیت های اعضای سازمان های مردم نهاد شده است.
وی با اشاره به اینکه کار تیمی منسجم و یکپارچه مشتمل بر اجزا و عناصر ساختاری، رفتاری و فرهنگی است، یادآور شد: باید توجه داشت که توسعه هدف‌محور نیست و شاخص‌های آن نسبت به گذشته سنجیده می‌شود و هدفی در آینده ندارد.
آل هاشم گفت: هم راستا با جهت گیری اسلامی - ملی پیشرفت بر مبنای نظریه عدالت اقتصادی منطقه ای، تحقق عدالت توزیعی و تخصیصی در سطوح منطقه ای و بین منطقه ای محقق می شود.
انتهای پیام/
الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منطقه ای چارچوبی برای حرکت اقتصاد کشور است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار