با حمایت مسئولان کشوری و استانی،صورت گرفت؛

امضای بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز

1398/08/02 - 08:21 - کد خبر: 4724 نسخه چاپی

نصر: با حمایت مسئولان کشوری و استانی و تلاش مجموعه گروه ماشین سازی تبریز، بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز امضا شد.

به گزارش نصر.، ناصر فرج زاده سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با اعلام خبر فوق گفت: بزرگترین قرارداد صادراتی تاریخ این شرکت به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار بین شرکت ماشین سازی تبریز و یک شرکت سوریه ای منعقد گردید.
وی افزود: بر اساس این قرارداد در طی ۶ سال شركت ماشين سازي تبريز دستگاه هاي ابزار CNC به طرف سوري تحويل دهد.
سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد صادراتی، بیان داشت: این قرارداد بزرگ نقطه عطفی در جهت حرکت شتابان ماشین سازی تبریز به سوی روزهای اوج این صنعت بزرگ و مهم ملی بوده و اجرای دیگر پروژه های صنعتی مهم و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.
 فرج زاده در ادامه اعلام کرد: امضای این قرارداد در سایه حمایتهای حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مقامات ذیربط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، هیئت مدیره و مدیران صندوق حمایت بازنشستگی فولاد کشور، دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مهدوی فرماندار تبریز و دکتر جهانگیری معاون اقتصادی استاندار و ساير مسيولين استان آذربایجان شرقی به ثمر نشسته که جا دارد سپاسگزاری خودم و گروه ماشین سازی را از این سروران گرانقدر داشته باشم.
وی در خاتمه گفت: این قرارداد پس از انجام مذاکرات فشرده یک هفته ای با حضور جمعی از مدیران این شرکت مادر صنعت در تهران و تبریز، در پایتخت جمهوری اسلامی ایران شهر تهران با شرکت مقامات ارشد طرفین به امضا رسیده و انشالله به مرحله عملیاتی می رسد که این موفقیت را خدمت همه دست اندرکاران به ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش تبریک عرض می نمایم.
گزارش نصر حاکی است،  به دنبال واگذاری گروه ماشین سازی به صندوق بازنشستگی فولاد کشور و تغییر مدیریت و انتصاب سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز، گام های اساسی برای پیشرفت و رسیدن به اوج و دوران طلایی شروع شده است که عقد قرارداد صادراتی نشانگر این امر مهم است.

انتهای پیام/

امضای بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار