معاون وزیر بهداشت:

مردم نگران تخت بیمارستانی نباشند

1400/04/20 - 11:44 - کد خبر: 47223 نسخه چاپی

نصر: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به ظرفیتی که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارند، مشکلی برای بستری مردم ایجاد نمی‌شود و آنان نگران تخت بیمارستانی و سایر موارد مانند تامین اکسیژن نباشند.

به گزارش نصر، دکتر قاسم جانبابایی روز یکشنبه در حاشیه مراسم راه اندازی بخش های عمل جرایی و سی تی اسکن بیمارستان مهدیه در جمع خبرنگاران افزود: مهم این است که سیکل بیماری شکسته شود و زودتر آن را متوقف کنیم.
وی بر لزوم رعایت پروتکل ها، نرفتن به مهمانی ها و دوری از تجمعات برای شکستن سیکل بیماری تاکید کرد و گفت: وقتی سیکل بیماری طول می کشد، ویروس مرتب در جامعه می چرخد و این کار می تواند سویه های جدیدی ایجاد کند.
جانبابایی به مردم توصیه کرد که به جای ایجاد نگرانی از کمبود تخت بیمارستانی و امکانات که خوشبختانه وجود دارد، با رعایت توصیه های بهداشتی کاری کنند تا سیکل بیماری کرونا شکسته شود.
معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: با زحمات کادر پزشکی و حمایت های وزارت بهداشت مشکلی برای بستری بیماران کرونایی نداریم. الان مشکل ما تا حدی در استان هرمزگان است که بیماری در این استان روند روبه افزایش دارد.
جانبابایی اضافه کرد: این درحالی است که در استان سیستان و بلوچستان به شرایط پایداری رسیدیم و در این استان حتی تخت بیمارستانی خالی هم وجود دارد.
وی تاکید کرد که در تهران هم این موضوع مدیریت شده است و خوشبختانه جای نگرانی برای بستری بیماران کرونایی نیست. 
انتهای پیام/
 مردم نگران تخت بیمارستانی نباشند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار