مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز؛

باشگاه ماشین‌سازی آماده بازسازی استادیوم باغشمال تبریز است

1400/04/19 - 15:51 - کد خبر: 47182 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: این باشگاه برای بازسازی و مرمت استادیوم باغشمال آمادگی کامل دارد.

به گزارش نصر، یونس قربانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار با قدردانی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز و همچنین هیات فوتبال استان برای در اختیار گذاشتن استادیوم باغشمال به باشگاه ماشین سازی، افزود: طی هفته های اخیر همکاری بسیار خوبی بین باشگاه و مسوولان ورزش استان و شهرستان به وجود آمده است که امیدواریم این تعاملات روز به روز بهتر و تقویت شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر استادیوم باغشمال فقط برای انجام تمرینات تیمی ماشین سازی مورد استفاده باشگاه قرار می گیرد اما ما به شدت خواستار انجام توافقات لازم برای بازسازی این ورزشگاه قدیمی تبریز هستیم تا در صورت امکان بازی های خانگی تیم نیز در این محل برگزار شود.
قربانی خدمت به ورزش آذربایجان و تقویت بنیه های باشگاه قدیمی و پرهودار ماشین سازی را از اهداف اصلی خود بیان و اضافه کرد: توجه به ساختار سازی در درون باشگاه جزو اولویت های من است و چون در حال حاضر این باشگاه چیزی به عنوان سرمایه، منابع مالی، ورزشگاه و حتی یک خودکار به نام خود ندارد، تمام تلاش خود را برای ایجاد ساختار مناسب انجام می دهم.
وی نبود ورزشگاه اختصاصی برای ماشین سازی را از چالش های مهم این باشگاه مردمی دانست و  ادامه داد: بر همین اساس جهت واگذاری استادیوم باغشمال به ماشین سازی وارد عرصه شدم تا با همکاری مسوولان استانی و شهرستان تبریز تا شروع فصل آینده مراحل بازسازی و مرمت این ورزشگاه اعم از وضعیت چمن، سکوها و رختکن ها را به سرانجام برسانیم.
مالک باشگاه ماشین سازی یکی از اهداف کوتاه مدت باشگاه را حضور پرقدرت در ادامه رقابت های لیگ برتر اعلام کرد و گفت: به اعضای کادرفنی و بازیکنان نیز این هدف توجیه شده است تا در بازی های باقی مانده نهایت تلاش خود را کرده و با ارایه بازی های جوانمردانه همراه با کسب نتایج مناسب،  در لیگ برتر باقی بمانند.
قربانی یادآور شد: حتی در صورت سقوط به دسته پایین تر نیز برای فصل آینده تیمی قدر و توانمند را خواهیم بست تا بلافاصله به لیگ برتر برگردیم چون جایگاه کنونی ماشین سازی به هیچ هنوان در شان نام و جایگاه این تیم پرآوازه خطه آذربایجان نیست.
وی از تشکیل کمیته فنی باشگاه ماشین سازی طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: مقدمات اولیه این کمیته فراهم شده است و به زودی با تکمیل نفرات کمیته، نحوه و نوع بستن تیم برای فصل آینده تعریف و وارد بازار نقل و انتقالات می شویم.
قربانی درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری با کادرفنی کنونی ماشین سازی نیز گفت: در پایان فصل در این خصوص تصمیم گیری می شود.
به گزارش ایرنا، باشگاه ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم آذربایجان از دهه ۱۳۸۰ که توسط کارخانه سلب مدیریت شد، تاکنون توسط نهادها و افراد مختلف از جمله شهرداری تبریز،   بازرگانی استان، باشگاه دبیری و هیات فوتبال آذربایجان شرقی اداره شده است که در آخرین مورد امتیاز این باشگاه از حدود سه سال پیش به محمدرضا زنوزی واگذار شد.
پارسال وضعیت مالی باشگاه ماشین سازی دچار بحران شد و تمامی بازیکنان فصل گذشته از این تیم جدا شدند،  به گونه ای که این تیم با نفراتی از دسته اول و دوم بسته شد تا از همان هفته های اول لیگ برتر به قعر جدول رده بندی تکیه کند.
در نهایت "یونس قربانی" از فعالان ورزشی و دانشگاهی آذربایجان شرقی حدود یک ماه قبل برای خرید امتیاز باشگاه ماشین سازی با زنوزی به توافق رسید.
انتهای پیام/
باشگاه ماشین‌سازی آماده بازسازی استادیوم باغشمال تبریز است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار