اختصاصی نصر/

ماجرای سقوط پراید در اتوبان تبریز-سهند/ جسد خفه شده بود!

1400/04/19 - 17:36 - کد خبر: 47178 نسخه چاپی

نصر: بعد از ظهر روز سه شنبه، هنگامی که خورشید آخرین نفس های خود را می کشید، گویا در این حوالی مردی ۳۰ ساله بود که کلا نفس هایش تمام شده و آفتاب زندگانی اش غروب کرده بود.

به گزارش نصر، هشتم تیرماه سال 1400 بود که پلیس 110 استان گزارشی مبنی بر سقوط خودرو پراید به درون دره ای در پنج کیلومتری آزادراه تبریز-سهند دریافت کرد.
 با توجه به سقوط خودرو به درون دره، تصور تمام رهگذران و حتی تیم های اعزامی از سوی پلیس نیز بر این بود که خودرو مذکور در اثر تصادف به درون دره سقوط کرده است؛ اما افسر تحقیق در بررسی های خود بر سر صحنه، مشکوک به هدایت و سقوط عمدی خودرو به درون دره می شود.
با توجه به احتمال وجود قتل، موضوع به "یوسف ضیامهر"، بازپرس ویژه قتل شعبه شش دادگاه کیفری تبریز، مخابره و بلافاصله وی برای بررسی صحنه جرم و کشف علت قتل این مرد جوان، شبانه عازم محل جایت می شود. بازپرس ویژه قتل در بررسی های اولیه خود سریعا متوجه وجود آثار خفگی بر گردن وی و قتل عمد این مرد جوان می شود و دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی برای بررسی جسد صادر می کند.
این گزارش می افزاید، پرونده این مرد جوان، که بعد از خفه کردن وی، با خودروی شخصی اش به درون دره هدایت می شود؛ در شعبه 6 ویژه قتل دادسرای عموم و انقلاب تبریز، توسط "یوسف ضیامهر"، در حال رسیدگی است و اقدامات در جهت یافتن قاتل یا قاتلین ادامه دارد. که به محض حصول نتایج در به اطلاع خواهد رسید.
انتهای پیام/
ماجرای سقوط پراید در اتوبان تبریز-سهند/ جسد خفه شده بود! فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار