مدیر خانه مطبوعات استان در بازدید از غرفه «نصر» در نمایشگاه مطبوعات مطرح کرد:

نصر قابلیت تبدیل شدن به برند آذربایجان را دارد

1398/08/01 - 18:48 - کد خبر: 4713 نسخه چاپی

نصر: مدیر خانه مطبوعات استان «نصر» را رسانه ای توانمند در راستای تبدیل شدن به برند آذربایجان دانست.

به گزارش نصر، «مرتضی شفیعی» در سومین روز از نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی با بیان اینکه دهمین دوره از این نمایشگاه پس از دو سال وقفه با همکاری خانه مطبوعات استان و انجمن های صنفی در حال برگزاری است، ادامه داد: دهمین نمایشگاه با اعلام آمادگی بیش از ۱۱۰ رسانه کتبی و مجازی استان همراه بود که به دلیل محدودیت فضا در نهایت با ۹۰ غرفه آغاز به کار کرد.

شفیعی با تاکید به اینکه نمایشگاه مطبوعات حرکتی جریان ساز در حوزه رسانه ای استان ایجاد می کند، گفت: این نمایشگاه علاوه بر معرفی رسانه ها، سبب تبادل تجربیات مطبوعات و رسانه ها می شود.

وی نمایشگاه را فرصتی برای رسانه هایی نو پا برای معرفی ظرفیت های رسانه شان عنوان کرد و گفت: رسانه های نو پا در استان می توانند با کسب تجربه های رسانه های با تجربه همچون نصر، بر توانایی خود بیافزایند.

مدیر خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال برخلاف سال های قبل شاهد تفاوت در شیوه و حضور رسانه ها هستیم، ادامه داد: خوشبختانه شیوه برگزاری و استقبال از نمایشگاه مطبوعات امسال با ابتکارهای جالب و درخور همراه است و تا به امروز به اذعان مخاطبان، «نصر» به لحاظ تولید محتوا، غرفه آرایی و جلب مخاطب بسیار قوی عمل کرده است.

شفیعی ارائه المان مخصوص «نصر» در نمایشگاه را نقطه ی عطفی در روزهای دهمین نمایشگاه مطبوعات عنوان کرد و گفت:  قطعا برای سایر دوره ها این المان ها الگو قرار خواهد گرفت.

وی گفت: رسانه ها با توجه به اینکه در جریان سازی های خبری جامعه نقش مهمی دارند می بایست برای دوام کاری خود برعکس بنگاه های اقتصادی منابع مالی خود را بطور مستقل تامین کنند، رسانه مستقل می تواند صدای مردم باشد و نصر توانسته بخوبی از عهده این وظیفه بر بیاید.

شفیعی در خاتمه عنوان کرد: معتقدم آذربایجان باید خبرگزاری در شان خود داشته باشد که نصر قابلیت تبدیل شدن به برند استان را دارد.

انتهای پیام/

نصر قابلیت تبدیل شدن به برند آذربایجان را دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار