مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

گروه های جهادی موجب تقویت امید و نشاط در نظام آموزشی می‌شوند

1400/04/17 - 12:00 - کد خبر: 47104 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: گروه‌های جهادی باعث خودباوری در بین جهادگران شده و روحیه امید و نشاط را در نظام آموزشی افزایش می‌دهند.

به گزارش نصر، جعفر پاشایی روز پنجشنبه در آئین افتتاح طرح جهادی «بهار آموزش در خزان کرونا» با تاکید بر جایگاه مهم فعالیت‌های جهادی دانشجو معلمان، کارهای جهادی را همسو و کمک حال آموزش و پرورش دانست و گفت: این طرح که سال گذشته نیز در مدارس ناحیه پنج اجرا شد، با استقبال خوب مدیران مدارس همراه شد و  امسال نیز در مدارس حاشیه شهر و روستایی از این جهادگران جوان بهره خواهیم برد.
وی ادامه داد: این افراد با توانمندسازی دانش‌آموزان مناطق تحت پوشش در کنار رفع اشکال و جمع آوری مطالب درسی روی فکر و خلاقیت و استعداد دانش آموزان هم تاثیر خواهند داشت.
وی اظهار کرد: فعالیت های جهادی با ایجاد بستری برای رشد و تعالی دانش آموزان مناطق کم برخوردار به عدالت آموزشی کمک کرده و گامی موثر در جهت حل مسائل و مشکلات مناطق کم برخوردار است که در نهایت موجب توسعه پایدار کشورمان از طریق حوزه‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساخت های شهری می‌شود.
طرح جهادی «بهار آموزش در خزان کرونا» که به همت دانشجو معلمان پردیس های علامه امینی و پردیس الزهرا تبریز برنامه‌ریزی شده است، در مدارس مناطق و نواحی کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی اجرا می شود.
انتهای پیام/
گروه های جهادی موجب تقویت امید و نشاط در نظام آموزشی می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار