عزیزی راد در غرفه «نصر»:

تریبون آزاد رسانه ای، خلاء دهمین نمایشگاه مطبوعات/ حضور پررنگ نصر در شبکه های اجتماعی نقطه قوت این رسانه است

1398/08/01 - 16:25 - کد خبر: 4709 نسخه چاپی

نصر: استاد ارتباطات و رسانه تریبون آزاد رسانه ای را خلاء دهمین نمایشگاه مطبوعات استان دانست و گفت: ایجاد بخشی با همین عنوان در نمایشگاه مطبوعات می توانست موجب طرح دیدگاه های مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... شود.

به گزارش نصر، محمد عزیزی راد صبح امروز با حضور در غرفه آژانس خبری، تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات یک بستر و فضایی است که فعالان رسانه ای را کنار هم جمع می کند و این از منظر ارتباطات انسانی هم حائز اهمیت است که منجر به تبادل نظر و اشتراک تجربیات می شود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه مطبوعات فرصتی است که منابع خبری هم با حضور در این نمایشگاه با کارکرد رسانه ها بیشتر آشنا شوند. البته در دنیا روال این است که منابع خبری به سراغ رسانه ها می روند، اما در کشور ما این موضوع برعکس است.

رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی «ایرنا» در آذربایجان شرقی اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات همچنین فرصتی است تا رسانه های استان بتوانند خود را بازنمایی کنند.

عزیزی راد در بخش دیگری از سخنان خود اقتصاد رسانه را بخش مهم مطبوعات محلی عنوان کرد و گفت: متاسفانه مطبوعات محلی در بحث اقتصاد رسانه ضعیف هستند و نهادهای مسئول فرهنگی هم به موازات اینکه از این رسانه ها انتظار عملکرد مناسب دارند، باید در بحث اقتصاد رسانه ها هم دستگیر مطبوعات محلی باشند.

وی در ادامه تریبون آزاد رسانه ای را خلاء دهمین نمایشگاه مطبوعات استان دانست و گفت: ایجاد بخشی با همین عنوان در نمایشگاه مطبوعات می توانست موجب طرح دیدگاه های مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... شود.

این استاد ارتباطات و رسانه در ادامه عملکرد «نصر» طی 10 سال اخیر را قابل تقدیر و تاثیرگذار دانست و گفت: من از بدو تولد نصر شاهد فعالیت و رشد این رسانه بودم و نصر به عنوان اولین رسانه در فضای ارتباطات اینترنتی حرکتی درست انجام داده و اعتماد مخاطبان را جلب کرده است.

عزیزی راد حضور پررنگ نصر در شبکه های مجازی را یکی از نقاط قوت این رسانه دانست و اظهار داشت: ورود نصرنیوز از فضای اینترنت به شبکه های اجتماعی مجازی در زمان مناسب انجام گرفت و موجب اثرگذاری و موفقیت بیشتر این رسانه شد.

انتهای پیام/

تریبون آزاد رسانه ای، خلاء دهمین نمایشگاه مطبوعات/ حضور پررنگ نصر در شبکه های اجتماعی نقطه قوت این رسانه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار