مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی:

مخابرات سعی در حفظ و پایداری سرویس‌های مشتریان دارد

1400/04/16 - 16:02 - کد خبر: 47059 نسخه چاپی

نصر: مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: با وجود تمامی مشکلات، شرکت مخابرات با تمامی توان و با استفاده بهینه از منابع محدود سعی در توسعه هدفمند و حفظ و پایداری سرویس های مشتریان دارد.

به گزارش نصر، یوسف شکوری در دیدار با فرماندار شهرستان کلیبر، با اشاره به افزایش بی رویه قیمت تجهیزات مخابراتی در سال‌های اخیر، گفت : علی‌رغم افزایش بی رویه قیمت تجهیزات و هزینه‌های مخابرات ، تعرفه سرویس‌های مخابراتی در 10 سال اخیر ثابت مانده و این موضوع توسعه شبکه مخابراتی کشور را با چالش جدی مواجه کرده است.
عدالت حاجی پور ، فرماندار کلیبر نیز ضمن اعلام آمادگی همکاری با مجموعه شرکت مخابرات، گفت: در راستای توسعه خدمات مخابراتی در سطح شهرستان کلیبر آماده همکاری و فراهم سازی زیر ساخت های اولیه از جمله احداث راه دسترسی و نیرو رسانی هستیم. 
وی از رویکرد شرکت مخابرات در توسعه ارتباطات تلفن سیار قدردانی کرد و  خواستار توسعه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در نقاط روستایی برای تامین نیازهای آموزشی دانش آموزان ، توسعه توریسم و همچنین توسعه شبکه تلفن ثابت شهر آبش احمد و افزایش پوشش همراه جاده کلیبر به جانانلو شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ،در این دیدار محمد رضا شریفی طرزم به عنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان کلیبر معرفی شد و از خدمات  محمد حسین هاشم پور تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
مخابرات سعی در حفظ و پایداری سرویس‌های مشتریان دارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار