نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

لزوم حضور نخبگان آذربایجانی در کابینه دولت سیزدهم

1400/04/16 - 12:41 - کد خبر: 47046 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پیگیر ورود چند نفر از نیروهای توانمند آذربایجانی در کابینه دولت سیزدهم هستیم، گفت: در دولت‌های گذشته علی رغم شایستگی بالای نیروهای ترک زبان و آذربایجانی توجه چندانی به استفاده از این نیروهای این منطقه از کشورمان نشده است.

به گزارش نصر، حجت السلام محمد باقری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بناب و گرامیداشت روز دهیار، با اشاره به اهمیت حضور نخبگان شمالغرب کشور  به ویژه آذربایجان شرقی در کابینه‌ی دولت سیزدهم، جهت دفاع از حقوق و صیانت از آرمان‌های این خطه تاکید کرد.
 وی افزود: تصمیمات نادرست مسئولان می‌تواند موجب ورود خسارت های جبران ناپذیر در سال‌های آتی شود.
باقری بنابی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته ایجاد ۱۷ سد در اطراف دریاچه ارومیه از عوامل خشک شدن آب دریاچه بوده است اما اقدامات صورت گرفته توسط دولت یازدهم و دوازدهم در خصوص احیای دریاچه ارومیه مثبت بوده و از دولت سیزدهم هم درخواست اجرای مصوبات مربوط به احیای دریاچه ارومیه را خواهیم داشت.
 وی به اقدامات صورت گرفته برای کانالیزه کردن و مکانیزه کردن ۳۵۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد علویان در مناطق 3 و ۴ اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح‌های مکانیزاسیون کشاورزی، آبیاری مدرن و رعایت الگوی کشت مناسب این مسئله تحقق خواهد یافت.
انتهای پیام/
لزوم حضور نخبگان آذربایجانی در کابینه دولت سیزدهم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار