مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛

خیابان‌های شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با ۱۰۷ میلیارد ریال بهسازی شد

1400/04/16 - 09:19 - کد خبر: 47017 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از هزینه کرد ۱۰۷ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش نصر، سیدمرتضی نیرومند اسکویی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای معاونین این شرکت با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، افزود: ۷۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت برای بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده شده است.
وی اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر و خیابان های شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت گسترده با هدف ارایه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به اتمام رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: در این عملیات ۱۳ هزار مترمربع از معابر و خیابان های شهرک صنعتی مرند۲، ۲۱ هزار مترمربع برای معابر هادیشهر، ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع برای معابر شهید سلیمانی، یک هزار و ۲۰۰ مترمربع معابر آیت الله هاشمی رفسنجانی و هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع برای معابر اهر آسفالت شده است.
نیرومند اسکویی ادامه داد: همچنین ۶ هزار مترمربع از معابر شهید سلیمی، هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع از معابر شهرک ورزقان و ناحیه صنعتی علیشاه و ۶۰۰ مترمربع از معابر کرنگاه اهر با توزیع آسفالت بهسازی شده است.
وی یادآوری کرد: پروژه های آسفالت ریزی در چند ماه گذشته موجب تسهیل در روند عبور و مرور و حمل و نقل کالا برای واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است.
بنا به این گزارش، آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.
انتهای پیام/
خیابان‌های شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با ۱۰۷ میلیارد ریال بهسازی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار