خبر/

ورزشگاه قدیمی تبریز خانه جدید ماشین‌سازی

1400/04/15 - 19:24 - کد خبر: 47002 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه ماشین سازی تبریز در مورد مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش نصر، یونس قربانی، در خصوص شرایط تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم پس از چندین سال برای اولین بار بازیکنان در ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) که در واقع ورزشگاه اصلی ماشین‌سازی بود تمرین کردند. هر چند بازی‌ها را در همان ورزشگاه سردار سلیمانی (بنیان‌دیزل) برگزار می‌کنیم اما خیلی مهم بود که باشگاه ماشین‌سازی صاحب یک ورزشگاه اختصاصی شود.
وی افزود: البته چمن این ورزشگاه مشکلاتی دارد که در حال برطرف کردن آن هستیم اما ان‌شاالله از این به بعد تمرینات تیم در آنجا برگزار خواهد شد. باید از مسؤولین ورزشی شهر و استان که در این زمینه با ما همکاری کردند تشکر کنم. 
مالک ماشین‌سازی در مورد اینکه بسیاری معتقدند سقوط این تیم به لیگ دسته اول حتمی شده، گفت: روی کاغذ شانس داریم و امروز آخرین فرصت ما است. امیدمان به تلاش بچه‌ها است. مقابل سپاهان هم برخلاف شایعاتی که مطرح شد بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و بازیکنان جوانمردانه و باغیرت در زمین کار کردند. اگر همان توانی که بچه‌ها مقابل سپاهان گذاشتند امروز مقابل مس رفسنجان هم بگذارند می‌توانیم نتیجه بگیریم هر چند که من معتقدم مقابل سپاهان 50 درصدی توانمندی تیم را شاهد بودیم. تمام تلاش‌مان و تمرکزمان این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم تا سهمیه استان آذربایجان شرقی در لیگ برتر حفظ شود. کار سختی داریم اما ناامید نیستیم.
وی در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه ماشین‌سازی برای رسیدگی به وضعیت حبیب گردانی که به دلیل بی اخلاقی در جریان بازی مقابل نساجی از تیم کنار گذاشته شده، عنوان کرد:‌ ان‌شاالله بعد از بازی مهم امروز این جلسه تشکیل می‌شود و به وضعیت او رسیدگی می‌کنیم. در حال حاضر او همراه تیم نیست.
قربانی در خصوص برگزاری جلسه با نماینده محمدرضا زنوزی برای تعیین تکلیف بدهی‌های باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: پس از نامه‌ای که ارسال کردیم با نماینده زنوزی به صورت تلفنی هم صحبت کردیم. قرار است کمیته تسویه تشکیل شود. به ما اعلام شد هفته آینده پس از بازگشت نماینده زنوزی از ترکیه، روز یکشنبه یا دوشنبه  جلسه‌ای برگزار خواهد شد و تکلیف بدهی‌ها مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: ضمن اینکه باید سعید فائقی به عنوان مشاور عالی باشگاه به مجموعه ما اضافه شده است. برای ما جای بسی خوشحالی دارد که فردی مانند او با این سابقه و تجربه قبول زحمت کرده تا با ما همکاری کند. ان‌شا‌الله با کمک او بتوانیم باعث پیشرفت باشگاه ماشین‌سازی شویم.
قربانی در خصوص اعلام رأی کمیته استیناف در خصوص بازی پیکان و سایپا و رد نتیجه 3 بر صفر بازی به سود سایپا که روی انتهای جدول تأثیرگذار بود، اظهار داشت: صدور این رأی طولانی شد. ان‌شاالله که رأی درست و عادلانه‌ای بوده، البته شاید به ما ارتباطی نداشته باشد اما به هر حال رأی کمیته استیناف یا دیگر مراجع فدراسیون فوتبال برای همه قابل استناد است و همه باید تمکین و تبعیت کنیم.
انتهای پیام/
ورزشگاه قدیمی تبریز خانه جدید ماشین‌سازی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  آنار   3 سالها پیش  

ایشالاه تو لیگ بمونن
پژوهشیار