پیش بازی تراکتور - استقلال؛

لشکر محرومان و مصدومان در آزادی

1400/04/15 - 15:52 - کد خبر: 46997 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، ورزشگاه آزادی تهران میزبان دو تیم تراکتور تبریز و استقلال تهران خواهد بود؛ دیداری که با وجود حساسیت همیشگی این بار بدلیل عدم حضور بازیکنان زیادی از دو تیم می تواند از جذابیت آن بکاهد.
تیم تراکتور که بعد از چند هفته ناموفق با رسول خطیبی و حواشی فراوان در این تیم بالاخره مربی خود را عوض کرد تا در این دیدار فیروز کریمی دومین تجربه سرمربی گری خود را با تراکتور سپری کند.
تقابل فرهاد مجیدی و فیروز کریمی را در  این دیدار  می توان تقابل استاد و شاگرد نامید چراکه فیروز کریمی دورانی به عنوان سرمربی و استاد فرهاد مجیدی در استقلال حضور داشت.
دو تیم تاکنون ۴۸ بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که تیم تهرانی ۲۲ بار و سرخ پوشان تبریزی ۱۲ بار مقابل هم پیروز از زمین خارج شده اند و ۱۴ بارهم به نتیجه تساوی رضایت دادند.
در این دیدار شاگردان فیروز کریمی با لشکری از غایبان مقابل استقلال حضور خواهد یافت که می توان گفت فرهاد مجیدی در این بازی شانس بیشتری روی کاغذ برای کسب پیروزی خواهد داشت ولی از طرف دیگر تجربه بالای فیروز کریمی و انگیزه جوانان تراکتور می تواند نتیجه را به نفع سرخ پوشان تغییر دهد.
اکبر ایمانی، خانزاده، تیکدری، تیموری، بوحمدان و .... از جمله غایبان سرشناس تراکتور در این بازی هستند و شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی هم از تیم استقلال نمی توانند در این بازی حضور پیدا کنند.
آبی پوشان تهرانی در هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی رسیدند تا با ۴۴ امتیاز در رده سوم قرار بگیرند و تراکتور نیز با برد مقابل ذوب آهن اصفهان ۳۶ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول قرار دارند.
از نکات جالب توجه این بازی می توان به حضور مجدد سامان نریمان جهان در این ورزشگاه و مقابل استقلال اشاره کرد که سابقه هتریک مقابل این تیم را در کارنامه دارد و باید دید در این بازی چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

گفتنی است تیم های تراکتور و استقلال تهران از ساعت ۱۹:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
لشکر محرومان و مصدومان در آزادی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار