سالگرد تاسیس اولین آکادمی آشپزی صنعتی ایران در تبریز

1400/04/15 - 14:10 - کد خبر: 46986 نسخه چاپی

نصر: آکادمی هنرهای آشپزی و شیرینی‌پزی گلها، اولین فضای آموزشی آشپزی صنعتی در ایران سال ۱۳۹۷ برای ارتقای سطح علمی علاقمندان به صنعت آشپزی، شیرینی پزی، آموزش باریستا و کافی شاپ با بیش از ۱۳ سال سابقه درخشان در آموزش صنایع غذایی، به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود.

به گزارش نصر، امروزه با توجه به بالا رفتن سطح فرهنگ جامعه و نیاز مردم به آموزش ها با استاندارد اروپا و آمریکا و استفاده از اساتید متخصص و با تجربه تبریز و مربیان با تجربه بین المللی، موجب شد تا پس از گذشت دو سال از تاسیس، اکنون اولین آکادمی حرفه ای آشپزی صنعتی آماده ارائه آموزش در تمامی رشته‌های آشپزی و شیرینی پزی از  مبتدی تا حرفه‌ای برای تمامی سنین با امضا تفاهم نامه های رسمی با  با بیش از ۳۰ نفر مربی تخصصی باشد تا در راستای افزایش کیفیت صنعت غذا و ایجاد شغل تلاش شود.



آکادمی هنرهای آشپزی و شیرینی‌پزی گلها، اولین مرکزی است با بهره گیری از روش های نوین آموزش مثل استفاده از استانداردهای دانشگاه خارجی و  موسسات بین المللی سعی کرده است،  تا تحول بزرگی در آموزش های آشپزی صنعتی با ارائه مدرک بین المللی ایجاد کند.


 
همچنین این موسسه تلاش کرده است با تلقیق فضای آموزش دروس تئوری و عملی در بستری مناسب، کیفیت آموزش را بالا برده و استانداردهای خود را به سطح جهانی برساند.


 
آکادمی هنرهای آشپزی و شیرینی‌پزی گلها اماده ارائه آموزش آشپزی ویژه کودکان و نوجوانان نیز می باشد.
شایان ذکر است، در سالگرد تاسیس موسسه، ۲۰٪  تخفیف ویژه  از ۱۴ تیرماه به مدت یک هفته شامل عزیزان علاقمند به آموزش فن آشپزی می شود.


 
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر بصورت حضوری یا تلفنی پذیرای شما عزیزان میباشیم
📞۰۴۱۳۳۸۳۱۵۱۹
📱۰۹۱۴۲۲۰۷۳۶۱
جهت دریافت اطلاعات آکادمی گلها، پیج زیر را فالو کنید:
@golhaacademy
انتهای پیام/
سالگرد تاسیس اولین آکادمی آشپزی صنعتی ایران در تبریز گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار