مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در غرفه «نصر»؛

«نصر» به مانند یک پل میان مردم و مسئولان عمل می کند/ احترام به محیط زیست با اجرای طرح مدیریت سبز در سازمان تامین اجتماعی

1398/08/01 - 14:21 - کد خبر: 4695 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: : نصر یکی از پر مخاطب ترین رسانه های استان است که به مانند یک پل میان مردم و مسئولان عمل می کند.

به گزارش نصر، جعفر سمساری ظهر امروز با حضور در غرفه آزانس خبری، تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی با تقدیر از عملکرد نصر در اطلاع رسانی سریع و شفاف، اظهار داشت: نصر یکی از پر مخاطب ترین رسانه های استان است که به مانند یک پل میان مردم و مسئولان عمل می کند.
وی نمایشگاه مطبوعات را فرصتی مغتنم برای ارائه ظرفیت های رسانه های استان دانست و گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال در سالنی مجزا و بزرگ تر برگزار شده و این به بهتر شدن کیفیت و کمیت نمایشگاه انجامیده است.
مدیرکل تامین اجتماعی در ادامه رویکرد زیست محیطی نصر را قابل تقدیر دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای احترام به محیط زیست و قطع کمتر درختان طرح مدیریت سبز را اجرا می کند که در این راستا 1.3 میلیون پرونده کاغذی حذف و به صورت سیستم متمرکز رایانه ای مدیریت می شود.
سمساری ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر حذف مصرف کاغذ، به کاهش رفت و آمد مراجعان و صرفه جویی در زمان هم خواهد انجامید.
انتهای پیام/

«نصر» به مانند یک پل میان مردم و مسئولان عمل می کند/ احترام به محیط زیست با اجرای طرح مدیریت سبز در سازمان تامین اجتماعی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار