سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی؛

مقابل مس رفسنجان امیدوار به برد هستیم

1400/04/15 - 09:26 - کد خبر: 46946 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به کمبود بازیکن در تیم اش گفت: امیدوارم فردا با غلبه بر تیم مس رفسنجان ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

به گزارش نصر، علیرضا اکبرپور عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و مس رفسنجان با اشاره به بازی سنگین هفته گذشته تیم اش مقابل سپاهان افزود: اخراح یک بازیکن از تیم ماشین سازی باعث شد تا تیم فشار زیادی را متحمل شود و به خاطر فشردگی بازی ها نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بیشتر به بازیکنان استراحت دادیم تا به شرایط آرمانی روحی و روانی دست بیابند. 
سرمربی سبز قباهای تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان یکی از تیم های خوب لیگ برتر بوده سعی کردیم آنالیز خوبی از بازی های قبلی این تیم داشته باشیم تا با کسب سه امتیاز و برد از زمین بازی خارج شویم. 
وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم اش برای بازی فردا اعلام کرد: علاوه بر رستمی که در بازی با سپاهان کارت قرمز گرفت ۴ بازیکن دیگر را بنا به دلایلی در کنار تیم نداریم و همچنین چند بازیکن مصدوم داریم و با شرایط بسیار سختی در بازی های لیگ به میدان می رویم.  
تیم ماشین سازی با کسب ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و تیم مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارد .
دیدار این ۲ تیم از هفته بیست و ششم لیگ برتر روز سه شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
مقابل مس رفسنجان امیدوار به برد هستیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار