بیگی در غرفه «نصر» تاکید کرد:

ورود «نصر» به هر موضوعی راهگشا و تاثیرگذار است/ رسانه ها قدرت را شکل می دهند

1398/08/01 - 13:43 - کد خبر: 4691 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: نصرنیوز هر وقت به موضوعی ورود پیدا کرده، حتما تاثیرگذار و راهگشا بوده است و این در موضوعات مختلف به ویژه مساله تخلفات گسترده در سازمان خصوصی سازی نمود بیشتری داشت.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی صبح امروز با حضور در غرفه آزانس خبری، تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی اظهار داشت: حضور جمعی رسانه ها در این نمایشگاه ارزشمند و خوشحال کننده است و اینکه هنوز چراغ رسانه های استان می درخشد، مایه امیدواری مردم است.

وی در ادامه نقش رسانه ها در طرح و حل موضوعات مردم و کشور را تعیین کننده دانست و افزود: بررسی ابعاد مختلف موضوعات و مشکلات مورد نظر مردم در رسانه قابل قابل انجام است و این رسانه ها هستند.

این نماینده مجلس در تشریح اهمیت رسانه ها عنوان کرد: رسانه ها افکار عمومی را تبیین می کنند و به آن ها جهت می دهند و در حقیقت این رسانه ها و افکار عمومی هستند که قدرت را شکل می دهند.

بیگی از تلاش های نصر در طرح موضوعات اساسی در حوزه های مختلف تقدیر کرد و گفت: نصر هر وقت به موضوعی ورود پیدا کرده، حتما تاثیرگذار و راهگشا بوده است و این در موضوعات مختلف به ویژه مساله تخلفات گسترده در سازمان خصوصی سازی نمود بیشتری داشت و این نصر بود که برای اولین بار بحث تخلفات گسترده و فساد در خصوصی سازی را مطرح کرد و امروز سازمان های قضایی و نظارتی کشور با تخلفات برخورد می کنند.

وی ادامه داد: اگر نصر از تهدیدها می ترسید و ساکت می نشست، امروز صدای مردم در رابطه با فسادها در خصوصی سازی به جایی نمی رسید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در ادامه گفت: نصر در همین بحث بحران زیستی کاوه سودا هم با طرح موضوع سبب توجه مسئولان امر شد و هیاتی علمی مستقل از سازمان حفاظت محیط زیست به بررسی این موضوع مامور شد، هر چند ما به ترکیب این هیات هم انتقاد داشتیم.

بیگی افزود: پیگیری رسانه ها در موضوعات مختلف قطعا حائز اهمیت و راهگشا است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه حضور مردم در این انتخابات گفت: مردم قطعاً باز هم حضوری پررنگ و تعیین کننده خواهند داشت و معتقدم ناامیدی مردم از لیست های اصلاح طلبان به این معنی نیست که این بار اصولگرایان برنده انتخابات خواهند بود و مردم به کارنامه افراد و عملکردها توجه دارند تا به نام ها و پرچم های سیاسی آنها.

بیگی تاکید کرد: مجلس تعیین کننده خطوط اصلی کشور است و حضور مردم نقش تعیین کننده ای در ترسیم خط آینده کشور خواهد داشت.

وی افزود: مسیر فعلی، مسیری غیر قابل قبول است و رویکردهای فعلی دولت موجب فقیرتر شدن فقیران شده است. معتقدیم ثروت کشور باید به مردم بازگردد و طرح سهام عدالت یکی از بهترین روش ها در این خصوص می تواند باشد.

انتهای پیام/

ورود «نصر» به هر موضوعی راهگشا و تاثیرگذار است/ رسانه ها قدرت را شکل می دهند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار