مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد :

برگزاری طرح سراسری "نشاط معنوی" در ۱۷ بقعه متبرکه آذربایجان شرقی

1400/04/13 - 22:37 - کد خبر: 46884 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری طرح سراسری "نشاط معنوی" در ۱۷ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص این طرح، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی، یک برنامه چندین ساله است که در جوار امامزادگان کل کشور و به تبع آن در امامزادگان استان برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح نشاط معنوی یک فعالیت تابستانی است که سازمان اوقاف و امور خیریه میزبان آن بوده و در جوار امامزادگان، مساجد و حسینه‌ها با هدف ارتقای نشاط بخشی معنوی به جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۱۷ بقعه مبترکه در ۱۶ شهرستان مجری این طرح در طول تابستان (از اول تیرماه تا اواسط شهریور) میزبان برنامه‌های متنوعی خواهند بود که با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شوند.
حجت الاسلام حسینی گفت: در راستای این طرح، کلاس‌های مختلف آموزشی، هنری، خیاطی، قرآنی و برنامه‌های ورزشی مثل فوتبال و والیبال که موردپسند قشر جوان و نوجوان است، مدنظر برنامه نشاط معنوی است.
وی بیان کرد: افراد علاقه مند به حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها و یا امامزادگان استان که مجری این طرح هستند رجوع کنند و در کلاس‌های مدنظر خود ثبت نام کرده و در طول زمان برگزاری طرح از مزایای آن بهره مند شوند. 
انتهای پیام/
برگزاری طرح سراسری خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار