مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تاسیس خانه‌های ورزش روستایی از اعتبارات مبارزه با مواد مخدر

1400/04/12 - 17:00 - کد خبر: 46801 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته، اعتبارات مبارزه با مواد مخدر برای تاسیس و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان صرف شد.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج، روز شنبه در مراسم تجلیل از مجریان برگزاری برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اداره کل ورزش و جوانان استان، افزود: ما در رابطه با این حوزه احساس مسوولیت می کنیم و از همکارانی که در این راستا تلاش می کنند، قدردانی می شود.
وی اظهار داشت: ما همچنان و قدرتمندتر از گذشته در راه مبارزه با مواد مخدر کار خواهیم کرد و هیچگاه منتظر تایید یا تشویق نخواهیم شد و این امر مسوولیت اجتماعی ماست.
بهتاج، ادامه داد: حوزه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان هم در بخش ورزش و هم در حوزه جوانان فعالیت های ارزشمندی انجام داده و با قاطعیت می توان گفت هیچ دستگاهی به اندازه ما به موضوع مبارزه با مواد مخدر نپرداخته است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از اقداماتی که در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، ارایه کرد و گفت: این معاونت بازرسی‌های مستمر باشگاه‌های ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی جهت جریان سازی برای مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.
امیر تقی زاده، افزود: به تازگی مسابقات ورزشی در کمپ های مبارزه با مواد مخدر استان برگزار و اقلام ورزشی به آن ها اعطا شده است.
در این جلسه از «امیر تقی زاده» معاون فرهنگی و امور جوانان، «احد آریامنش» رئیس گروه فرهنگی و تربیتی، «الهام محرمی» کارشناس اداره کل، «علیرضا امیری» دبیر سازمان مردم نهاد حوزه جوانان انجمن ندای ورزشکاران جوان و «حسین اردشیری» دبیر سازمان مردم نهاد جوانان سلامت گستران جوان به علت انجام فعالیت در راستای برگزاری برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر و انجام فعالیت های موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر با اهدای لوح تجلیل شد.
انتهای پیام/
تاسیس خانه‌های ورزش روستایی از اعتبارات مبارزه با مواد مخدر خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار