خبر/

روال عادی خدمات رسانی خودروهای حمل متوفی در تبریز

1400/04/10 - 20:35 - کد خبر: 46723 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از بازگشت روال عادی خدمات رسانی خودروهای حمل متوفی خبر داد.

به گزارش نصر، فرخ جلالی اظهار داشت: گروهی از رانندگان بخش خصوصی طرف قرارداد با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نسبت به 9 درصد ارزش افزوده و‌ کم بودن کرایه های حمل متوفی در داخل و حومه شهر معترض بوده و عنوان کرده‌اند ادامه همکاری با این وضعیت برای آنان به صرفه نیست.
وی با اشاره به اینکه این رانندگان خواستار افزایش میزان رقم کارکرد خود هستند تصریح کرد: اجرایی شدن درخواست نامبردگان در اختیارات مدیرعامل و حتی شهردار محترم نبوده و هرگونه تغییر در ارقام منوط به مصوبه شورای شهر است.
فرخ جلالی با اشاره به اینکه در این خصوص نیاز به ارائه لایحه دوفوریتی به شورای شهر است ادامه داد: میزان کارکرد واحدهای طرف قرارداد با این سازمان در بودجه سالانه از سوی شورای شهر تصویب و ابلاغ شده و تغییر در آن نیز در اختیارات همان نهاد است.
وی از قطع همکاری گروهی از رانندگان طرف قرارداد حمل متوفی با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خبر داد و تصریح کرد: خودروهای مورد نیاز با همکاری بین بخشی در اسرع وقت جایگزین شده و خدمات رسانی به شهروندان طبق روال عادی ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی با رانندگان معترض اظهار داشت: تعداد 28 راننده و خودرو حمل متوفی با سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همکاری دارند که تعدادی از آنان سر کار خود بازگشتند.
انتهای پیام/
روال عادی خدمات رسانی خودروهای حمل متوفی در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار