خبر/

بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی به جاده‌های مازندران/ ورود و خروج ممنوع

1400/04/10 - 10:54 - کد خبر: 46684 نسخه چاپی

نصر: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس راه ۹۰۱ دستگاه خودرو غیر بومی را جریمه کردند و ۱۴۹ خودرو را به مبدا بازگشت داده اند.

به گزارش نصر، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.
 سرپرست پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، اما پیش بینی می‌شود از بعدازظهر شاهد پیک ورود مسافران به استان باشیم.
سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نور، محمودآباد، چالوس، قائمشهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، افزود: ماموران پلیس راه کماکان در ورود‌های استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.
وی گفت: ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس راه ۹۰۱ دستگاه خودرو غیر بومی را جریمه کردند و ۱۴۹ خودرو را به مبدا بازگشت داده اند.
 سرهنگ عبادی افزود: رانندگان ۳۸ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شده اند.
 سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو با پلاک غیر بومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.
وی افزود: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 سرهنگ عبادی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.
 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/
بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی به جاده‌های مازندران/ ورود و خروج ممنوع خبرگزاری عصرایران


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار