سرپرست شبکه بهداشت و درمان:

افزایش چشم گیر ابتلا به کرونا در چاراویماق نگران کننده است

1400/04/10 - 10:48 - کد خبر: 46674 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق از ‍ افزایش چشم گیر موارد جدید ابتلا به کرونا در این شهرستان در ۱۰ روز گذشته ابراز نگرانی کرد.

به گزارش نصر، عقیل نوروزی روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری، تعداد کل بیماران کرونایی مثبت شناسایی شده را در این شهرستان یک هزار و ۶۱۱ نفر  اعلام کرد و گفت: از این‌تعداد بیمار  شناسایی شده ۸۲۶ نفر مرد و مابقی زن هستند. 
وی افزود: ۴۵۳ نفر از این ‌افراد شهری، ۹۴۷ نفر روستایی و ۲۱۱ نفر هم جمعیت مهمان بوده اند.
نوروزی گفت: متاسفانه تعداد بیماران فوت شده کرونا در شهرستان چاراویماق تا  به امروز  ۴۸ نفر است که ۱۰ نفر آنها شهری می باشد. 
وی تعداد بیماران کرونایی مثبت شناسایی شده در ۲ هفته اخیر را  ۷۵ نفر اعلام و اضافه کرد: آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان از نظر شیوع کرونا ویروس زرد است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق، مناطق آلوده دو هفته اخیر این شهرستان‌ از نظر ویروس کرونا را کل مناطق شهری قره آغاج و روستاهای القو ( با بیشترین آلودگی فعلی )، باغلوجه، ماخ، ذاکر کندی، اغزیارت، ویرانقیه ، بیگلرکندی، مریم، سلطان آباد نمکزار، نرگس آباد یاغلی بلاغ اعلام کرد. 
وی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون گروه های سنی مختلف و گروه های آسیب پذیر در شهرستان چاراویماق نیز گفت : تاکنون ۹۰.۱ درصد گروه سنی بالای ۸۰سال، ۸۹.۲ درصد گروه سنی ۷۵-۸۰سال، ۸۵ درصد گروه سنی ۷۵-۷۰سال و ۳۶.۲ درصد گروه سنی ۶۵-۷۰سال شهرستان در برابر کرونا واکسینه شده اند.
شهرستان ۳۷ هزار نفری چاراویماق در ۱۳۰ کیاومتری جنوب تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
 افزایش چشم گیر ابتلا به کرونا در چاراویماق نگران کننده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار