مدیرکل تعزیرات حکومتی استان؛

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی ۲۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

1400/04/09 - 09:35 - کد خبر: 46605 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نصر، سیداحد یوزباشی روز چهارشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در این مدت ۷۳۱ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی وارد و ۶۹۵ پرونده مختومه شده است، افزود: هم اکنون ۷۸ پرونده نیز در حال رسیدگی است.
وی اظهار کرد: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز سه هزار و ۱۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و برای ۲ هزار و ۸۷۸ پرونده رای محکومیت به ارزش بیش از ۲۹۳ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال صادر و این تعداد پرونده مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون کار رسیدگی به ۱۸۶ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در حال انجام است،  گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در سه ماهه اول امسال ۲۵۸ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.
یوزباشی ادامه داد: شعبه های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه به ۲۴۸ پرونده تخلف رسیدگی و پس از صدور رای محکومیت به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال،  آن ها را مختومه کردند.
وی یادآوری کرد: هم اکنون کار رسیدگی به ۱۰ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.
انتهای پیام/
قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی ۲۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار