نشست تخصصی هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی برگزار شد

1400/04/08 - 22:42 - کد خبر: 46598 نسخه چاپی

نصر: نشست تخصصی هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل ورزش جوانان استان و رئیس این هیات برگزار شد.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای جلسه اظهار کرد: هیات انجمن های ورزش های رزمی یکی از دشوارترین هیات های ورزشی بوده که باید برای پیشرفت این هیات با عشق و علاقه به همدیگر کمک کنید.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در همه حال حامی هیات های ورزشی است، افزود: ما در برگزاری هرگونه مسابقه، اردو، برنامه‌ی استعدادیابی و کلاس های داوری و مربیگری در کنار شما بوده و کمک خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: آقای جاویدان نیز یک انتخاب اصلح برای ریاست این هیأت و از قهرمانان و بدنه‌ی اصلی ورزشهای رزمی استان است.
رئیس هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی نیز گفت: با اتحاد سبکها هر سختی آسان شده و با همدلی این مجموعه شاهد شکوفایی و روزهای طلایی و اوج این هیأت ورزشی خواهیم بود.
یوسف جاویدان با بیان اینکه با مطالبه گری می‌توان بسیاری از نیازهای فیزیکی را تامین کرد، ادامه داد: حفظ استقلال فعالیتی سبکهای موجود و اتحاد و همدلی بزرگترین عامل موفقیت در راستای رسیدن به اهداف این مجموعه است.
وی در پایان با قدردانی از زحمات مسئولین سابق هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با تمام توان و با بهره گیری از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها، در راستای حل مشکلات این هیأت گام برخواهیم داشت. 
به نقل از روابط عمومی هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی این  نشست با حضور مسئولین سبک ها، انجمن‌ها و کمیتههای هیأت و با هدف  آشنایی، هم اندیشی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
انتهای پیام/
نشست تخصصی هیأت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار