با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت؛

۱۲ طرح بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

1400/04/08 - 17:13 - کد خبر: 46591 نسخه چاپی

نصر: ۱۲ طرح بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در سی و چهارمین آیین پویش ره سلامت همزمان با افتتاح ۶۹۶ پروژه بهداشتی سراسر کشور امروز /سه شنبه/ با حضور ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این آیین گفت:  در سال ۱۳۹۲ مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و خانه های بهداشت تابعه استان مستهلک بودند ولی در دولت تدبیر و امید و با حمایت های  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با هدف گذاری ۵۳۳ پروژه بهداشتی در استان توانستیم عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشیم .
جواد آقازاده با تاکید بر اینکه اکثریت این پروژه ها به بهره برداری رسیده، اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها ۶۰۰ هزار نفر در حاشیه شهرهای استان را تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی قرار دادیم.
وی در خصوص طرح های افتتاحی امروز بیان کرد: با افتتاح این پروژه ها پنج هزار و ۴۹۲ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به فضاهای بهداشتی استان اضافه شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه بهداشتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در استان وجود دارد که با تخصیص اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریالی تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که در هفته آینده با حضور وزیر بهداشت پروژه های فاخر حوزه درمان استان افتتاح شود.
بنا به این گزارش، آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در حوزه توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
انتهای پیام
۱۲ طرح بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار