مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز بهسازی و ساماندهی می‌شود

1400/04/08 - 16:25 - کد خبر: 46584 نسخه چاپی

نصر: با دستور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بهسازی و ساماندهی وضعیت مجتمع رفاهی و تفریحی باغلارباغی تبریز در اولویت کاری این سازمان قرار گرفت.

به گزارش نصر، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در پی بازدیدی که به همراه معاونین خود از مجتمع رفاهی و تفریحی باغلارباغی داشت، ضمن اشاره بر اهمیت  تفریحی و گردشی این مجتمع برای شهروندان تبریز و نیز مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی بر ساماندهی و بهسازی و نیز آماده سازی هرچه شایسته آن در خور شان و منزلت مردم شریف و فهیم تبریز تاکید کرد.
داریوش نوین در این زمینه خواستار رسیدگی فوری بر وضعیت فضای سبز محوطه این مجتمع و بهسازی دستگاه‌های شهربازی و نیز زیباسازی هرچه شایسته محیطی و مبلمان محوطه داخلی و خارجی آن شد.
وی در این بازدید همچنین از وضعیت باغ وحش  مجتمع باغلارباغی دیدن و بر رسیدگی فوری و بهبود وضعیت آن از جمله رسیدگی بهتر و بیشتر به حیوانات و نیز اصلاح و بازسازی محل نگهداری آن‌ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در راستای بهبود وضعیت کلی این مجتمع و آماده سازی سریع آن برای استفاده بهتر شهروندان عزیز در ایام تابستان، دستورات لازم را به عوامل فضای سبز شهرداری منطقه یک برای  همکاری بیشتر با مدیریت مجتمع و حل فوری موارد موجود صادر کرد.
انتهای پیام/
مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز بهسازی و ساماندهی می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار