دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی؛

ورزشکاران آذربایجان‌غربی مدال طلای ممای و اوسیمای کشور را کسب کردند

1400/04/08 - 13:03 - کد خبر: 46560 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی گفت: رزمی‌کاران استان در ۲ فرم از رقابت‌های ممای و اوسیمای قهرمانی کشور به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش نصر، هاشم رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این رقابت‌ها به صورت مجازی و در رده‌ سنی بزرگسالان برگزار شد که در رشته ممای و در بخش فرم ۲، "معین قادرپور" موفق شد با کسب مقام اول، مدال طلا را کسب کند و در این فرم ورزشکاران البرز و همدان دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: در رشته اوسیما و در بخش ممای ابداعی بدون سلاح نیز، "معین قادرپور" موفق شد مقام اول و مدال طلا را کسب و ورزشکاران استان اصفهان و آذربایجان‌شرقی دوم و سوم شدند.
وی اظهار کرد: در تیم استان در این رقابت‌ها در مسابقات ممای، "گوران سلیمانی آذر" در فرم یک، "معین قادرپور" در فرم ۲، "علی دوپیکر" در فرم ۳، "محمد آذربرزین" در فرم ۴، "کیانوش خاتوزینی" در فرم ۵ و "مهدی یوسفی اصل" در فرم ۶ و در مسابقات اوسیما "معین قادرپور" در بخش ممای ابداعی بدون سلاح، "علی محمودنژاد" در بخش انعطاف پذیری و حرکات نمایشی، "آیدین غنی پور کهنه شهری" در بخش نانچکو و "امین داداش بگلو" در بخش رکیما حضور داشتد.
دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: معین قادرپور رزمی کار استان امروز قرار است به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی حضور پیدا کند.
ممای یکی از روش های جذاب و متفاوت هنر رزمی ملی ایران‌ است که با تبادل ترکیبی از ضربه ها و دفاع‌های کاربردی دست و پا آمیخته‌ای از پیشرفته‌ترین علوم و فنون مبارزات کلاسیک محسوب می‌شود که با ترتیب ریتم خاصی در جهات گوناگون اجرا گشته و با اجرای عمل تنفسی به زیبایی آن افزوده می‌شود، از این سبک به عنوان شناسنامه کونگ فو و هنرهای رزمی نام برده می‌شود.
ورزشکاران آذربایجان‌غربی مدال طلای ممای و اوسیمای کشور را کسب کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار