فرماندار:

هشترود در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است

1400/04/08 - 11:33 - کد خبر: 46553 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: این شهرستان در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است و اداره آموزش و پرورش باید این خسران را با سوق دادن دانش آموزان به رشته های مورد نیاز در سطح شهرستان، جبران کند.

به گزارش نصر، امین امینیان در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش هشترود و بخش نظرکهریز که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش هشترود برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنکور سالجاری بر خلاف سال های گذشته بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است، همه مسائل بهداشتی و امنیتی باید به بهترین نحو رعایت شود تا مشکلی برای کنکوری ها به وجود نیاید. 
وی همچنین با انتقاد از اجرایی شدن طرح شهاب در وزارت آموزش و پرورش که منجر به ایجاد فاصله طبقاتی در بین دانش آموزان می‌شود، گفت: این طرح از همه جوانب بر علیه اکثر دانش آموزان است و باعث بروز مشکلات آموزشی برای آنها می شود.
بخشدار نظرکهریز نیز در این جلسه نیز با اشاره به آغاز به کار مدارس به صورت حضوری از مهر ماه، گفت: با توجه به شرکت کردن دانش آموزان بخش نظرکهریز در آزمون کنکور که در شهر هشترود برگزار خواهد شد مسئولان پلیس راه باید در این روز بیش از پیش در کنترل جاده ها دقت داشته باشند تا خدای ناکرده اتفاق و یا سانحه ای برای دانش آموزان به وجود نیاید. 
سعید سیفی اضافه کرد: برای داشتن امنیت بیشتر کنکوری ها، از شهرداری هشترود میخواهم لااقل در روزهایی که آزمون برگزار می شود سگ‌های ولگرد را برای دو روز جمع آوری کند تا شاهد حمله سگ‌های ولگرد به دانش آموزان و خانواده های آنان نباشیم. 
سخنگوی شورای اسلامی شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: پارک جوان و پارک شهر که دارای آمفی تئاتر رو باز هستند، برای استفاده همه جانبه دانش آموزان و برگزاری همایش های مختلف اعم از کنکور و مراسمات ملی و مذهبی در اختیار آموزش پرورش قرار داده می شود. 
حسین اکبری یادآور شد: طرح شهاب که همان استعداد یابی دانش آموزان است، ابتر مانده و آموزش و پرورش باید برای این طرح یک فکر اساسی بکند. 
وی ادامه داد: کمک های شهرداری به آموزش و پرورش به مانند گذشته ادامه دار است و نیروهای خدماتی شهرداری در روزهای برگزاری آزمون راه دسترسی به محل آزمون را آب و جارو خواهند کرد. 
عضو عالی شورای آموزش و پرورش کشور نیز در این جلسه از برگزاری کلاسهای تابستانی با اعتبار 800 هزار میلیارد تومانی در سطح کشور خبر داد. 
جواد نوبخت یکی از دلایل بازماندن دانش آموزان از تحصیل را؛ تعطیلی مدارس در ایام کرونایی خواند و گفت: از سال آینده مراکز علمی دانش آموزی و نحوه تدریس به صورت حضوری خواهد بود.
همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش هشترود در این جلسه گفت: متاسفانه 24 نفر از دانش آموزان دختر به علت کودک همسری و هفت نفر از دانش آموزان نیز به علت ممانعت خانواده ها از تحصیل باز مانده اند.
بهمن اقدمی با بیان اینکه دانش آموزان نباید در زمان حضور در آزمون هیچ وسیله بخصوص لوازم الکترونیکی به همراه داشته باشند، گفت: کسانی که برای شرکت در آزمون سراسری به هشترود سفر می کنند می توانند در باشگاه فرهنگیان اسکان داشته باشند.
رئیس اداره آموزش و پرورش نظرکهریز نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: کسب 13 رتبه استانی و کشوری برای دانش آموزان و معلمان این بخش، نوید روزهای خوشی را برای همه دارد. 
اسفندیار حسن زاده اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش نظرکهریز با توجه به فعالیت های انجام گرفته، به یک اداره نمونه در سطح استان تبدیل شده است.
انتهای پیام/
هشترود در تربیت نیروی انسانی متخصص موفق عمل نکرده است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار