رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان تاکید کرد:

بازشماری آراء شورای شهر تبریز منوط به صدور مجوز از سوی هیأت نظارت آذربایجان شرقی

1400/04/07 - 21:21 - کد خبر: 46537 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان تبریز گفت: بازشماری آراء شورای شهر تبریز منوط به صدور مجوز از سوی هیأت نظارت آذربایجان شرقی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام حسین اسماعیلی اظهار کرد: بعد از اتمام تطبیق آراء شورای اسلامی شهر تبریز، هیات اجرایی برای مشخص شدن نتایج قطعی پیشنهاد بازشماری آراء صندوق های دستی را مطرح کرد. 
 وی ادامه داد: ما بعنوان هیات نظارت شهرستان موافقت خود را با این موضوع اعلام کردیم اما انجام این کار منوط به صدور مجوز از طرف هیات نظارت بر انتخابات استان بوده و در صورت صدور مجوز از سوی هیات نظارت استان امر بازشماری انجام خواهد شد.
وی درخصوص درصد های مطرح شده در خصوص صندوق ها نیز گفت: میزان درصد صندوق ها مشخص نیست و ۵ درصدی که مطرح شده است، خیلی زیاد است در حالیکه فقط صندوق های دستی و نیمه دستی باز شماری خواهد شد.
اسماعیلی متذکر شد: بطور مثال در بعضی از شعب تنها یک برگ به صورت دستی اخذ شده و مابقی به صورت الکترونیکی اخذ شده است و این تک برگ نیز جزو صورتجلسه های دستی است لذا آرایی که دستی و نیمه دستی هستند، باز شماری خواهد شد تا نظر و رای دقیق مشخص شود.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: در همین راستا با آقای جعفر راستی رئیس هیات نظارت استان تماس گرفتیم و گفتند که فعلا در تهران هستند و باید بعد از بازگشت از تهران این موضوع را بررسی کنیم که ما در مورد ضرورت این کار و وجود التهاب در جامعه و اینکه همه منتظر نتایج قطعی هستند، اهمیت این موضوع را تبیین کردیم.
اسماعیلی در پایان تاکید کرد: به محض اینکه از طرف هیات نظارت استان مجوز بازشماری آراء صادر شود، هیات های اجرایی و نظارت شهرستان آمادگی لازم برای بازشماری آراء صندوق های دستی و نیمه دستی دارند و این کار انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
 بازشماری آراء شورای شهر تبریز منوط به صدور مجوز از سوی هیأت نظارت آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار