به میزبانی آذربایجان شرقی/

جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار می‌شود

1400/04/07 - 14:57 - کد خبر: 46520 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلیزاده ظهر دوشنبه در نشست خبری رونمایی از فراخوان سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: باتوجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در این دوران کرونایی و در عصر ارتباطات جهانی تصمیم به برگزاری سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی آذربایجان شرقی شد.
وی با بیان اینکه دوره اول و دوم این جشنواره به میزبانی تهران برگزار شده بود، افزود: آذربایجان شرقی اولین استان بعداز تهران است که میزبانی این جشنواره ملی را بر عهده گرفته است.
عباسقلیزاده با تاکید بر اینکه این جشنواره به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری نهادهای لشکری و کشوری، نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و فعالان مردمی برگزار می‌شود، ادامه داد: به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در خصوص محورهای این جشنواره نیز گفت: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرهای و سرگرمی‌های دیجیتال و همچنین یک بخش در محورهای آزاد محورهای این جشنواره هستند.
وی با دعوت از تمامی هنرمندان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ شهریورماه سال جاری است. دبیرخانه استانی این جشنواره نیز در محل اداره کل بنیاد شهید استان مستقر شده است.
انتهای پیام/
 جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار