بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری/

روحانی: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است

1400/04/07 - 14:18 - کد خبر: 46516 نسخه چاپی

نصر: رییس جمهوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است و ما می‌توانیم فاصله خود با کشورهای پیشرفته را کم کنیم.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز هفتادوششمین نوبت بهره‌برداری ما است، اظهار کرد: ما مرکزی را برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده این امر در هر استان شکل دادیم. ما مسئله خودرو برقی و اتوبوس برقی و نیز رصدخانه ملی را هم داشتیم که هرسه دارای اهمیت بسیار هستند.
وی افزود: در تاریخ ما رصدخانه مراغه زبانزد است و در این مسیر لازم بود حرکت نویی در کشور ما انجام شود که این امر با تأسیس این رصدخانه صورت گرفت. البته هفتاد درصد این طرح در دولت دوازدهم انجام گرفت و جزو کشورهایی هستیم که چنین رصدخانه بزرگی را دارا هستند.
رییس جمهوری با بیان اینکه رصدخانه ما جزو رصدخانه‌های مهم در منطقه است، اظهار کرد: این امر می‌تواند منجر به شناخت بیشتر ما از هستی بزرگ شود. خوشحالم در این سالهای جنگ اقتصادی توانستیم مسیر علم و دانش را ادامه دهیم و متوقف نشویم.
روحانی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت کشور در همین مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است. ما می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیم.
وی افزود: امیدواریم افتتاح‌های امروز برای مردم مبارک باشد و تا پایان دولت بتوانیم هر هفته همین افتتاح‌ها را داشته باشیم.
انتهای پیام/
 روحانی: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار