قدردانی کتابفروش های تبریزی از طرح "کتاب‌یار"

1400/04/06 - 19:57 - کد خبر: 46479 نسخه چاپی

نصر: شماری از کتاب فروش های تبریزی، به نمایندگی از همکاران حاضر در طرح کتاب‌یار، از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، به پاس اجرای این طرح قدردانی کردند.

به گزارش نصر، در نشستی که منظور قدردانی از برگزاری طرح کتاب‌یار به همت شهرداری تبریز برگزار شده بود، از ویژگی های مثبت و موثر این طرح به عنوان فرایندی موثر در کتابخوان کردن شهروندان تبریزی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز قدردانی به عمل آمد.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: مایه مسرت ماست که توانستیم چنین طرحی را برگزار کنیم و با همه بیم و امیدهایی که نسبت به سرنوشت آن داشتیم، شاهد همکاری همدلانه کتابفروشی ها و نیز همراهی صمیمانه مردم بودیم.
وی افزود: این جنس برنامه ها بخشی از رسالت ما در تشویق شهروندان به کتاب خوان شدن است و تشویق نسل نوپا به این امر است که امیدواریم در این راستا موفق باشیم.
دانش پناه اضافه کرد: قدردانی اصلی، بی تردید قدردانی ما از کتابفروشی های شهر است که در این طرح با همه دشواری هایش همکاری کردند و توانستند بخشی از سبد اقتصادی مردم را به کتاب اختصاص دهند.
بابک دانش پناه خاطر نشان کرد: امید است فصل جدید این رویداد که اقدامات آن در حال برنامه ریزی است نیز صورت پذیرد و "کتاب‌یار" جدید نیز با موفقیتی به مراتب بهتر از ادوار پیشین دنبال شود.
مدیر کتابفروشی شایسته تبریز، با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از این طرح گفت: یکی از بهترین صحنه ها در این طرح، حضور حداکثری شهروندان تبریزی برای خرید کتاب بود که توانست به خلق صحنه هایی ماندگار در عرصه های مختلف منجر شود.
محمد زارع، با قدردانی از اجرای این طرح خاطر نشان کرد: کتاب یک فرهنگ مدنی را به دنبال خود ایجاد می کند و هر اندازه این طرح ها بتوانند به طور مستمر اجرا شوند، به همان میزان بهتر خواهند توانست  نتیجه خود را روی فرهنگ مردم و تربیت نسل ها بگذارند.
وی خاطر نشان کرد: توسعه در همه کشورها، با کار روی نسل نوپا آغاز می شود و آن در گرو توجه دادن نسل به حوزه کتاب است و امیدواریم که این طرح نیز در این راستا عمل کند.
اصغر عباسپور، مدیر کتابفروشی مولی و انتشارات آیدین نیز با قدردانی از آنچه که آن را اعتمادسازی مجموعه های خصوصی به نهادهای دولتی می خواند افزود: طرح کتاب‌یار یکی از نمونه هایی بود که بخش خصوصی حوزه کتاب، توانست اعتماد خود را به شهرداری تبریز بازیابد و شیوه رفتار دقیق و منضبط با موضوع، امکان برگزاری مجدد و همکاری همدلانه با این طرح را فراهم آورد.
وی خاطر نشان کرد: طرح کتاب‌یار، هرگز انتفاع شخصی ندارد و اجرای آن سود خود را به سمت نفع اجتماع هدایت خواهد کرد.
وی ادامه داد: تردیدی نیست که این طرح اثرات مثبت خود را در جامعه خواهد گذاشت و ما خواهیم توانست نتایج آن را به روشنی مشاهده کنیم.
این نشست با ارائه هدایایی به رسم یادبود به رییس، معاونین و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همراه بود.
انتهای پیام/
قدردانی کتابفروش های تبریزی از طرح نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار