حاجی میرزایی:

شاد دهها هزار کانال و گروه را با یکدیگر مرتبط کرده است

1400/04/06 - 13:37 - کد خبر: 46453 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: شاد محصول دوران کروناست که مجالی فراهم کرده، ده‌ها هزار کانال و گروه با موضوع تعاملات فکری با یکدیگر مرتبط شوند.

به گزارش نصر، محسن حاجی میرزایی امروز-یکشنبه- در آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی برای نشاط، شادابی و امید آفرینی در بین دانش آموزان افزود: هر کشور هدفی دارد که برای آن اهداف تلاش می‌کند.
وی با بیان اینکه باید مشخص شود که نقطه عزیمت برای تحول در یک جامعه در کدام نقطه قرار دارد، ادامه داد: تشخیص نادرست در نقطه عزیمت سبب می‌شود برخی از اهداف تحقق پیدا نکنند.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امروزه باور عمومی در سطح اندیشمندان جهانی این است که تحولات اجتماعی مرهون تحول در نهادها و تحول نهادها به تحول در نظام یادگیری مرتبط می‌شود.
حاجی میرزایی با بیان اینکه نظام یادگیری یعنی انسان، نقطه عزیمت تحولات است، یادآور شد: دستاوردهای بدست‌آمده در پرتو یک انسان توانمند معنا پیدا می‌کند، در واقع تعهد یک جامعه به پیشرفت و تعالی به توجه به پرورش انسان‌ها بستگی دارد.
وی عنوان کرد: همچنین در پرتو یادگیری، تمایزهای انسان‌ها آشکار می‌شود، از یادگیری می‌توان به عنوان فراگیرترین رفتار انسان‌ها در زندگی یاد کرد که کیفیت یادگیری، زندگی را شکل می‌دهد و در زمان رویدادهای زندگی، عنصر مشترک یادگیری است.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تمامی امور در هستی، نقطه یادگیری است، دانستن به ما آزادی و قدرت انتخاب می‌دهد، در میدان ابهام نمی‌توان تاخت و باسرعت حرکت کرد، بنابراین باید از مسیر آگاهی پرورش یافت.
حاجی میرزایی با بیان اینکه پرثمرترین دوره یادگیری، دوره دانش‌آموزی است، گفت: دوره تحصیل و فراغت از تحصیل دوران مهمی هستند که البته فراغت مهم تر از تحصیل است؛ چرا که داوطلبانه و باانگیزه همراه می‌شود.
وی اظهار داشت: امسال با سازماندهی اوقات فراغت به این نیاز اساسی پاسخ داده می‌شود و هر دانش‌آموز یک مهارت، کمک موثری به تحقق اهداف تربیتی می‌کند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: ساحت‌های تربیتی در اوقات فراغت محقق می‌شود. بنابراین این امکان وجود دارد که در ۳۰ هزار پایگاه فرصت یادگیری تقویت شود.
حاجی میرزایی با بیان اینکه سال گذشته سالی سخت بود، گفت: باید به سال تحصیلی کاملا متفاوت وارد شد. یکی از کارکردهای اوقات فراغت سازگار کردن دانش‌آموزان با اقتضائات جدید است.
آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی برای نشاط، شادابی و امید آفرینی در بین دانش آموزان به صورت ویدیوکنفرانس از شبکه شاد برگزار شد.
انتهای پیام/
 شاد دهها هزار کانال و گروه را با یکدیگر مرتبط کرده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار