رییس کل دادگستری استان؛

سهم آذربایجان‌شرقی از محل منابع معدنی باید احقاق شود

1400/04/05 - 10:41 - کد خبر: 46365 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه ایجاد صنایع معدنی در کنار توسعه معادن باید جدی گرفته شود، گفت: در کنار توسعه این بخش، سهم استان نیز باید احقاق شود.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی روز شنبه در دیدار شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی با تأکید بر اینکه در کنار تمام صنوف و واحدهای تولیدی هستیم، اظهار کرد: واحدهای تولیدی از منظر ایجاد اشتغال، تولید ثروت و ارزآوری برای کشور اثرات مثبت اقتصادی را رقم می زنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه، برنقش مهم این قوه در رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: در سال " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها "، سازمان صمت استان براساس برنامه های محوری ابلاغی، تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها تحقق اهداف تعیین شده را دنبال می کند.
حبیب امین زاده با اشاره به هم افزایی و تعامل تمام دستگاه های متولی در بهبود روند تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام معیشتی، افزود: علیرغم اینکه در برخی از کالاها تولیدکننده نیستیم، ولی توانستیم در سایه همکاری‌ های سازنده نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در زمینه فعالیت مجدد و بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه شورای هم خانواده صمت استان در جلسات مستمر چالش های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه را مورد ارزیابی قرار می دهند، اظهار کرد : با توجه به یکی از اولویت های استانی در مباحث معدنی شاهد اقدامات خوبی بودیم و حمایت از تولید از سوی مدیران عالی شورای قضایی استان در یک سال گذشته شایسته تقدیر است.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همزمان با روز اصناف و هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کردند.
انتهای پیام/
سهم آذربایجان‌شرقی از محل منابع معدنی باید احقاق شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار